ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز فروش LG L Bello در ایران

ال جی پس از موفقیت جی ۳ در بازار، تمرکز خود را بر روی میان رده ها اختصاص داد و تصمیم گرفت تا بدین شکل کاربران بیشتری به عضویت خانواده خود در آورد. میان رده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

ال جی پس از موفقیت جی ۳ در بازار، تمرکز خود را بر روی میان رده ها اختصاص داد و تصمیم گرفت تا بدین شکل کاربران بیشتری به عضویت خانواده خود در آورد. میان رده های این شرکت کره ای همگی از ظاهری مشابه با جی ۳ بهره می برند و با تفاوت هایی کوچک در قیمت هایی نسبتا پایین در مغازه ها به فروش می رسند.

یکی از جدیدترین میان رده های ال جی که به تازگی وارد بازار ایران نیز شده است، L Bello نام دارد. این دستگاه نمایشگری ۵ اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۵۴ به نمایش در می آورد. L Bello از پردازنده  Snapdragon 400 با ۴ هسته استفاده می کند که فرکانس هر یک از آن ها بر روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است.

دوربین پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است و از یک فلش LED در کنار خود بهره می برد. L Bello دارای باتری ۲۵۴۰ میلی آمپر در ساعتی است و به صورت پیش فرض با اندروید کیت کت ( ۴.۴.۲ ) در اختیار کاربر قرار می گیرد.

اما آغاز فروش این محصول در ایران با شرایط خاصی همراه گشته است. ال جی در حال حاضر این دستگاه را تنها در فروشگاه هایپر استار تهران به فروش می رساند و البته پیشنهاد های جذابی را نیز برای خریداران در نظر گرفته است. L Bello هم اکنون قیمتی ۶۹۹ هزار تومانی دارد، اما به گفته مسئولین ال جی احتمالا پس از عرضه عمده در بازار، قیمت آن اندکی افزایش پیدا می کند.

افرادی که هم اکنون L Bello را از هایپر استار خریداری نمایند، می توانند برنده یکی از جوایز ال جی شوند. این جوایز شامل یخچال، ماشین لباس شویی، موبایل G3، قاب موبایل و محافظ نمایشگر است. قرعه کشی جوایز بلافاصله پس از خرید، به نحوی صورت می پذیرد که خریدار قطعا برنده یکی از جوایز می شود؛ در واقع می توان گفت در صورت خرید L Bello در بدترین حالت یک محافظ نمایشگر را می توانید با خود به خانه ببرید.

شایان ذکر است که طرح ویژه ال جی برای فروش L Bello تا ۱۰ روز دیگر جریان دارد. در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از غرفه ال جی در هایپر استار و ویدیو نگاه نزدیک به L Bello را می توانید مشاهده نمایید.

IMG_7999-w600

IMG_8000-w600

IMG_8001-w600

IMG_8002-w600

IMG_8004-w600

IMG_8005-w600

IMG_8006-w600

IMG_8007-w600

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/lg-l-bello.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • سامانتا
    سامانتا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    من این گوشیو خریدم..... برخلاف چیزایی که بعضیا گفتن خیلیم خوبه... من خیلیل ازش راضیم

    • بهمن
      بهمن | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

      منم خریدم عالیه.تو این رنج قیمت یه گوشی سامسونگ بی کیفیت میدن بهت با سی پی یوی ضعیف و ال سی دی خیلی بی کیفی. ومات بعد از یه مدتی هم همش هنگ میکنه .حد اقل این گوشی کره ایه نه چین یا ویتنام

  • لاله
    لاله | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    با این قیمت میشه یه گوشی بیهتر گرفت. honor 4c الان تو بازار 650 تا 700 قیمت داره با دوربین 13 و RAM 2

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    زمانی میرزه ک این گوشی رو بگیری و بهت یه یخچال هم بدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی