ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لومیا
تکنولوژی

لومیا ۱۳۳۰ دارای دوربین PureView چهارده مگاپیکسلی خواهد بود [شایعه]

لومیا ۱۳۲۰ را بسیاری یک فبلت ویندوز فونی اقتصادی می دانند، این تلفن هوشمند همانند لومیا ۱۵۲۰ دارای نمایشگری ۶ اینچی است، ولی تنها نقطه ی شباهت این دو محصول در ابعاد نمایشگرشان خلاصه می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

لومیا ۱۳۲۰ را بسیاری یک فبلت ویندوز فونی اقتصادی می دانند، این تلفن هوشمند همانند لومیا ۱۵۲۰ دارای نمایشگری ۶ اینچی است، ولی تنها نقطه ی شباهت این دو محصول در ابعاد نمایشگرشان خلاصه می شود. صفحه نمایش ۱۳۲۰ رزلوشنی معادل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را به کاربران ارائه می نماید و این موبایل دارای چیپست دو هسته ای اسنپدراگون S4 با سرعت پردازش ۱.۷ گیگاهرتز به همراه دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی است و همه ی اینها در حالیست که ۱۵۲۰ به چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ با سرعت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز به همراه دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز گشته است.

ولی حالا صحبت از یک جانشین جدید برای لومیا ۱۳۲۰ به میان آمده که از نظر سخت افزاری تا حدی بهبود یافته است، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اخیراً شایعاتی از جانب یک منبع چینی انتشار یافته که بر مبنای آنها گفته می شود قرار است محصولی جدید با عنوان لومیا ۱۳۳۰ با نمایشگر ۵.۷ اینچی که رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ را ارائه می کند به همراه چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰، پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۵، یک گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی جانشین لومیا ۱۳۲۰ گردد.

بزرگترین تغییری که در موبایل مورد بحث نسبت به نسخه ی پیشین آن صورت پذیرفته را می توان در دوربین اصلیش مشاهده کرد که از ۵ مگاپیکسل به یک دوربین PureView چهارده مگاپیکسلی ارتقا یافته و دوربین جلویی نیز در صورتیکه اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند ۵ مگاپیکسلی خواهد بود (دوربین جلویی لومیا ۱۳۲۰ ۱.۲ مگاپیکسلی بود).

احتمال می رود لومیا ۱۳۳۰ در ماه مارس و در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلون توسط مایکروسافت به عموم معرفی شود و به صورت پیش فرض به همراه ویندوز فون ۸.۱ و به روز رسانی GDR2 ارائه گردد. گفته می شود این محصول در مناطق مختلف با ۴ شماره مدل متفاوت که عبارتند از RM-1062، RM-1063، RM-1064 و RM-1065 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    ایولا ، مایکروسافت باید 5 تا گوشی رو وترد بازار کنه برای پیشرفت
    نسل بعدی 930 و 1520 و 820،920 و نسل بعدی 520،525 , و نسل بعدی 1020

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی