ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اکسپرس دیکشنری؛ فرهنگ لغاتی برای اصطلاحات تخصصی رشته های مختلف

احتمالا بارها شده که در هنگام ترجمه متون درسی و تحقیق های دانشجویی، به واژگان تخصصی در ارتباط با رشته خاصی برخورد کرده و نتوانسته اید مفهوم یا معادل فارسی مناسبش را در دیکشنری های عمومی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

احتمالا بارها شده که در هنگام ترجمه متون درسی و تحقیق های دانشجویی، به واژگان تخصصی در ارتباط با رشته خاصی برخورد کرده و نتوانسته اید مفهوم یا معادل فارسی مناسبش را در دیکشنری های عمومی بیابید. خوشبختانه این مشکل با مراجعه به دیکشنری های تخصصی به آسانی قابل حل خواهد بود.

اکسپرس دیکشنری به عنوان فرهنگ لغاتی انگلیسی به فارسی و بالعکس، جدیدترین ساخته استودیوی ایرانی تیم تایم بوده که با کمک آن قادرید معادل فارسی اصطلاحات تخصصی بیست رشته تحصیلی مختلف از جمله پزشکی، ریاضی، الکترونیک، شیمی، عمران، حقوق و ... را بیابید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

اکسپرس دیکشنری به سه بخش مجزا تقسیم شده: دیکشنری فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و مترجم متن آنلاین. با مراجعه به بخش دیکشنری قادرید واژه تخصصی مورد نظرتان را در فیلد جستجو وارد کرده و ضمن مشاهده نتایج، آنها را به اشتراک گذاشته، به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید و تلفظ صحیح آن واژه را نیز بشنوید.

متأسفانه جستجو میان واژه ها در این اپلیکیشن از سرعت قابل قبولی برخوردار نیست و با تایپ هر حرف، ناچارید چند لحظه برای تایپ حرف بعدی صبر کنید؛ چرا که با نوشتن هر حرف دائما لیست نتایج اپلیکیشن به روزرسانی می شود که امیدواریم شاهد حل این مشکل در نسخه های بعدی آن باشیم.

13

اکسپرس دیکشنری یک فرهنگ لغت آفلاین است، اما برای قسمت مترجم متن می بایست از یک اتصال اینترنتی استفاده کنید. با ورود به بخش مترجم متن آنلاین به مترجم متن اختصاصی مایکروسافت یعنی Bing وارد شده و در آنجا قادرید برای ترجمه جملات متون تخصصی خود اقدام کنید.

اکسپرس دیکشنری با دربرگیری بیش از پانصد هزار لغت تخصصی از رشته های تحصیلی مختلف، از جمله کامل ترین فرهنگ لغات اختصاصی ایرانی است که تاکنون برای پلتفرم های موبایل عرضه شده. اگر احساس می کنید که به چنین اپلیکیشنی در موبایل هایتان نیازمندید، می توانید  آن را برای گجت های اندرویدی خود با قیمت سه هزار تومان دانلود کنید.

اکسپرس دیکشنری

اکسپرس دیکشنری

سازنده: تیم تایم قیمت: 3000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی