ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ
تکنولوژی

ساعت هوشمند اپل در اروپا زودتر رونمایی می شود

براساس آپدیتی که در سایت های رسمی اپل در اروپا منتشر شده است، ساعت هوشمند این کمپانی زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد. پیشتر، سایت های اروپایی اعلام کرده بودند که اسمارت واچ اپل در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

براساس آپدیتی که در سایت های رسمی اپل در اروپا منتشر شده است، ساعت هوشمند این کمپانی زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد.

پیشتر، سایت های اروپایی اعلام کرده بودند که اسمارت واچ اپل در سال 2015 رونمایی می شود و حال خبرها حکایت از آن دارد که زمان این رخداد کمی جلو افتاده و در اوایل سال جدید باید انتظار رویت آن را داشته باشیم و سایت اپل در ایالات متحده آمریکا نیز این مسأله را تأیید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بله، امروز می تواند همان «اوایل سایل 2015» باشد اما به نظر می رسد که اپل نمی خواهد همزمان با دیگر کمپانی های حاضر در CES 2015 محصول جدید خود را رونمایی کند و بازخورد خبری این رخداد را با دیگر رقبایش قسمت کند.

منطقی ترین زمان برای رونمایی از این ساعت که شایعاتی هم در مورد آن شنیده شده، 14 فوریه خواهد بود. گفتنی است که اپل اسمارت واچ جدیدش را در یکی از نمایشگاه های مد پاریس رونمایی کرده و آن را به عنوان نوعی زیورآلات و کالای مد تبلیغ کرده بود.

تیم کوک مدیر عامل اپل  اعلام کرده است که اپل واچ می تواند نقطه عطفی در تاریخ ساعت های هوشمند باشد. برخی تحلیلگران وال استریت هم مدعی شده اند که فروش این محصول از مرز 30 میلیون عدد خواهد گذشت و برخی هم اظهار داشتند که این رقم بیش از اندازه محافظه کارانه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • mostafa
    mostafa | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    ملت از غلط املایی رنج میبرن

  • iPooya
    iPooya | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    من هم ازش خوشم مياد هم نمياد !
    البته پولش باشه از خدام هم باشه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی