ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاین سرویسی مانند اوبر در توکیو راه اندازی کرده است

پیام رسان ژاپنی Line در پی رودررویی با Uber است. این پیام رسان سرویسی در توکیو راه اندازی کرده که قصد دارد آن را در سایر نقاط نیز گسترش دهد. این سرویس تاکسی از طریق ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

پیام رسان ژاپنی Line در پی رودررویی با Uber است. این پیام رسان سرویسی در توکیو راه اندازی کرده که قصد دارد آن را در سایر نقاط نیز گسترش دهد.

این سرویس تاکسی از طریق اپلیکیشن لاین در دسترس قرار می گیرد تا رانندگان و تاکسی هایی که با بزرگترین شرکت تاکسیرانی ژاپن (Nihon Kotsu) کار می کنند بتوانند از آن بهره ببرند. شرکت کوتسو بیش از ۳۰۰۰ تاکسی در توکیو دارد و در مجموع ۲۳۰۰۰ وسیله نقلیه در شبکه آن در کل ژاپن سرویس دهی می کنند. در این همکاری لاین عملیات پرداخت را برعهده می گیرد که بر پایه پلتفرم پرداخت جدید این شرکت کار می کند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

رقیب اصلی لاین در ژاپن اوبر است. علاوه بر اوبر، سرویس تاکسیاب بریتانیایی یعنی Hailo نیز در ژاپن فعال است. سایت TechInAsia در مقایسه سرویس تاکسی لاین و اوبر، لاین را در در پوشش دهی و زمان انتظار کمتر برای گرفتن تاکسی در مرکز توکیو بهتر عنوان کرده است.

6b74fb1d.0

راه اندازی چنین سرویسی برای یک اپلیکیشن پیام رسان از شوق و اشتیاق صاحبان آن برای گسترش و رشد بیشتر این اپ خبر می دهند. در حال حاضر لاین مانند واتزاپ، کاکائوتاک و کیک ده ها میلیون کاربر دارد. در آخرین گزارش این شرکت که در ماه اکتبر سال گذشته میلادی منتشر شد لاین اعلام کرد ماهانه ۱۷۰ میلیون کاربر فعال دارد.

به هر حال اپلیکیشن لاین که چهار ساله شده با سرعتی چشمگیر در مسیر پیشرفت است و قصد دارد با گسترش پلتفرم خود نیز بخش هایی مانند بازی ها، آنتی ویروس، ابزارهای کشیدن نقاشی، اپلیکیشن دوربین و البته Line Pay درآمدهای جانبی برای خود ایجاد کند. اضافه کردن این اپلیکیشن ها و خدمات در حاشیه یک سرویس پیامرسان رایگان استراتژی مثبت و تاثیرگذاری به حساب می آید. اما آیا یک سرویس پیام رسان می تواند با غولی همچون اوبر رقابت کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • sanamrezaee
    sanamrezaee | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    خوب قطعا uber خیلی پیشرفته تر از اسنپ یا همون تاکسی یابه ولی بازم اسنپ برای شروع خیلی خوب داره کار می کنه من به شخصه چندین بار ازش استفاده کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی