ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خلاصه ای از امکانات Companion؛ اپلیکیشن مدیریتی اپل واچ

سایت 9to5Mac که چندی پیش نگاهی مختصر به اپلیکیشن سلامتی اپل موسوم به Health داشت در جدیدترین خبر خود به بررسی امکانات اپلیکیشن Companion پرداخته که قرار است برای کنترل و مدیریت تنظیمات اپل واچ در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۳

سایت 9to5Mac که چندی پیش نگاهی مختصر به اپلیکیشن سلامتی اپل موسوم به Health داشت در جدیدترین خبر خود به بررسی امکانات اپلیکیشن Companion پرداخته که قرار است برای کنترل و مدیریت تنظیمات اپل واچ در اختیار کاربران آی فون قرار گیرد.

این اطلاعات لو رفته همراه با تعداد زیادی اسکرین شات از قسمت های برنامه مذکور است که کلیه بخش های آن را پوشش می دهد؛ از بهینه سازی نوتیفیکیشن ها گرفته تا روشی که کاربران می توانند از طریق آن اپلیکیشن های خود را روی صفحه اصلی ساعت مرتب سازی نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که تأیید خواهید کرد اپلیکیشن مذکور نقشی کلیدی در تعامل کاربران با ساعت هوشمند اپل و تغییر تنظیمات آن دارد. به لطف این اپلیکیشن می توانید انتخاب نمایید که کدام تماس ها در صفحه Friends ساعت نمایش داده شوند و همین امر فرایند ارسال پیام را تسریع بخشیده و کنترل کاملی را روی امکانات محصول در اختیارتان قرار می دهد.

کاربران این اپلیکیشن می توانند تصمیم بگیرند که آلارم عدم تحرک ساعت را دریافت کنند یا خیر و یا اینکه برنامه مربوط به تناسب اندام با چه تناوبی در طول روز فعالیت هایشان را به آنها یادآوری کند.

اپل همچنین امکانی را برای کاربرانش فراهم نموده تا به صورت هفتگی خلاصه ای از فعالیت های خود را دریافت نموده و آن را مرور نمایند.

9to5.0

ساعت هوشمند اپل فاقد هر نوع دکمه مجازی است و به همین دلیل کاربران آن می توانند برای پاسخ گویی به پیام های متنی دریافتی خود، آن را به گونه ای تنظیم نمایند که جواب را به صورت صوتی ضبط کرده و ارسال کند یا اینکه پیام های صوتی شما را به متن تبدیل نموده و بفرستد.

از طریق این برنامه همچنین می توانید پاسخ های کوتاه خود را به پیام های مختلف تایپ نموده و در مواردی که فرصت ارسال آنها را ندارید، ساعت را به گونه ای تنظیم کنید که به صورت خودکار این پاسخ های از پیش تهیه شده را برای گیرنده ارسال کند.

همچنین می توانید تنظیمات ساعت خود را دقیقا مشابه آی فون تان انتخاب کنید یا اینکه آنها را برای اپل واچ بهینه سازی نمایید.

برای نمونه قادر خواهید بود آن را به گونه ای تنظیم کنید که تنها پیام های دریافتی از لیست تماس هایتان را نشان داده و پیغام هایی که از سوی شماره های ناشناس ارسال می شوند را نشان ندهد.

homehome.0

در جای دیگر، اسکرین شات های لو رفته نشان از آن دارند که این ساعت فضای ذخیره سازی خوبی خواهد داشت که می توانید از آن برای ذخیره نمودن موسیقی، عکس های شخصی و اپلیکیشن های ساعت استفاده نمایید.

انتظار می رود که اپل شیوه محافظتی مانند آی فون و آی پد را برای این ساعت در نظر گرفته باشد که با لطف آن کاربران قادر خواهند بود از طریق یک کد چهار رقمی لاک آن را باز نمایند.

گفته می شود که این اپلیکیشن تا اوایل سال جاری میلادی به همراه آپدیت iOS 8.2 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • جزقاله
    جزقاله | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    بسيار منتظرم بياد ببينيم چه جوريه ولي خوب كلي بايد پول داد تا يكيشو بشه خريد
    من اون مدل فولاد ضد زنگشو شديدا پسنديدم ولي با اون قيمت احتمالا ٥٠٠ دلاريش نميشه رفت طرفش

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    اینم یه عکس جدید...

  • خشایار
    خشایار | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    اکوسیستم مایکروسافت رو بیشتر می پسندم.
    منتظر ساعت های هوشمند مایکروسافت می مونم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی