ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آماده خداحافظی با اینتل می شود؛ آیا چیپ های نسل بعدی مک بوک ها ساخت خود اپل است؟

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط یک تحلیلگر آشنا با سیاست های اپل منتشر شده، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد در نسل بعدی مک بوک ها، از چیپ های ساخت خود ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط یک تحلیلگر آشنا با سیاست های اپل منتشر شده، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد در نسل بعدی مک بوک ها، از چیپ های ساخت خود استفاده کند.

چیپ های سری A اپل هم اکنون در آیپدها و آیفون های ساخت این شرکت به کار می رود، اما مک بوک ها تا کنون قدرت را توسط چیپ های اینتل تامین می کردند.

آقای Kuo، به عنوان کسی که این گزارش را به رشته تحریر درآورده، معتقد است که چیپ های سری A به اندازه ای قدرتمند هستند که بتوانند در لپتاپ ها نیز مورد استفاده قرار گیرند. این تحلیلگر با سابقه همچنین معتقد است خداحافظی با اینتل به اپل اجازه می دهد کنترل کاملی را بر روی فرآیند عرضه مک بوک ها به دست آورد.

پیش از این نیز شنیده هایی مبنی بر این اتفاق به گوش می رسید، اما وقتی ماجرا از زبان Kuo بیان می شود، احتمال به وقوع پیوستن آن بسیار زیاد است. این تحلیلگر که در KGI Securities فعالیت دارد، پیش از این نیز اطلاعات صحیحی را در مورد زمان به بازار آمدن آیفون ها و آیپد های جدید منتشر کرده بود.

هنوز نمی توان با اطمینان از آینده ای که در انتظار Macbook ها و iMac های اپل است سخن گفت، چرا که قدرت پردازشی چیپ های اپل در این محصولات تا به حال به ورطه آزمایش گذاشته نشده است. اما چیزی که مشخص است این است که چیپ های سری A در آینده دارای قدرت بسیار بیشتری خواهند شد؛ موضوعی که به احتمال زیاد آیفون ها و آیپد های قدرتمند تری را نیز برای ما به همراه خواهد آورد.

به نظر شما اپل می تواند خداحافظی دلچسبی با اینتل داشته باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی