ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون رگولاتوری: اپراتورها بیشتر تلاش کنند

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از کنترل دوره ای کیفیت و پوشش دهی اپراتورها خبر داد و از این شرکت ها خواست برای رسیدن به شاخص های کیفی مدنظر رگولاتوری و مردم ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از کنترل دوره ای کیفیت و پوشش دهی اپراتورها خبر داد و از این شرکت ها خواست برای رسیدن به شاخص های کیفی مدنظر رگولاتوری و مردم بیشتر تلاش نمایند.

صحبت های غلامرضا داداش زاده در حالی منتشر می گردد که بسیاری از مشترکان اپراتورهای تلفن همراه از آنتن دهی و کیفیت سرویس های این شرکت ها ناراضی هستند. به گفته وی کلیه شاخص های کیفی مربوط به ارائه خدمات نسل 2 موبایل و بالاتر در مصوبه 119 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتورهای موبایل ابلاغ شده است.

معاون رگولاتوری اظهار داشت: در بحث کیفیت پوشش شهری و جاده ای، سازمان به صورت دائم وضعیت را مانیتور می کند و به نظر ما تمام اپراتورها نیازمند کارهای بیشتری هستند تا به استاندادهای مصوبه 119 برسند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

داداش زاده ادامه داد: رگولاتوری از نظر پوشش و کیفیت، شبکه های تلفن همراه را رصد می کند. این کار بر اساس گزارش اپراتورها و ستادهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شاخص های کیفی نسبت به سال های قبل رشد خوبی را شاهد هستیم، تاکید کرد: با این وجود، از نظر ما و مردم، اپراتورها باید تلاش بیشتری در این خصوص داشته باشند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: هنوز با استانداردهای جهانی و منطقه ای فاصله زیادی داریم و اپراتورهای موبایل باید کارهای زیادی انجام دهند تا به استانداردهای مطلوب کیفیت و پوشش دست یابیم.

داداش زاده افزود: هم اکنون در زمینه پوشش درون منازل، جاده ها و مناطق روستایی از شاخص های مطلوب عقب هستیم و مردم انتظار رسیدگی به این وضعیت را دارند.

وی در مورد مشکلات موجود بر سر راه گسترش و توسعه شبکه های موبایل توضیح داد: در برخی از نقاط و مناطق نیازمند ایجاد سایت های جدید هستیم که عدم همکاری دستگاه های مختلف باعث بروز اشکال در کار اپراتورها شده و این مساله به ویژه در شهرها که اپراتورها با مشکلات بسیاری مواجه اند، بغرج تر است.

داداش زاده اضافه کرد: همین امر موجب پوشش نامناسب تلفن همراه در برخی مناطق پرجمعیت گردیده و با توجه به رشد ساختمان سازی در بسیاری از شهرهای کشور، طبیعتاً اپراتورها مسئولیت سنگینی برای افزایش پوشش دهی و بهینه سازی شبکه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    اپراتورهای در پیت که قیمتو با کشورهای پیشرفته و جهان پیشتاز اول مقایسه میکنن ولی کیفتشون رو با زیمباوه و گینه نو یه چندتا کشور دیگه که رییس جمهور قبلی کشفشون کرد اوردشون ایران !!!!

  • siamak_hagjoo
    siamak_hagjoo | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    اره فعلا شما رصد کنید ببینیم چی پیش میاد

  • عبدالله
    عبدالله | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    خدا رو شکر کنین. اینجا توی یه منطقه مرزی روز که تقریبا اینترنت موبایل قطعه. از ساعت یک شب به بعد پیام های واتس اپ و اینا کم کم میاد. خیلی وضع بده انگار بخشی از ایران نیستیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی