ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC Hima نسخه ی ویندوز ۱۰ هم خواهد داشت

یکی از سازندگان بزرگ دنیای اسمارت فون ها، HTC،‌ بر این باور است که در سال جاری بهترین ها را در سبد محصولات خود خواهد داشته و آنها را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. اولین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

یکی از سازندگان بزرگ دنیای اسمارت فون ها، HTC،‌ بر این باور است که در سال جاری بهترین ها را در سبد محصولات خود خواهد داشته و آنها را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. اولین سری از این محصولات در ماه آینده و در حاشیه ی MWC قرار است معرفی شوند و تقریبا اطمینان خاطر داریم که One M9 و M9 Plus که با نام Hima و Hima Ultra هم می شناسیمشان، جز محصولاتی هستند که در رویداد اختصاصی شرکت یاد شده رونمایی خواهند شد.

اما از شایعات مربوط به نسخه ی ویندوزی M9 چه خبر؟ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گفته های @upleaks نسخه ی ویندوزی M9 در مراسم MWC و در شهر بارسلون بر روی صحنه نخواهد رفت. @upleaks می گوید مایکروسافت تایید نموده که این تلفن از ویندوز ۱۰ بهره خواهد برد - هرچند با توجه به زمان عرضه، انتظار این موضوع را نیز داشتیم- .

ضمنا از آنجایی که ویندوز ۱۰ به شکل کامل تا قبل از تابستان عرضه نخواهد شد، در آینده ای نزدیک نباید انتظار معرفی اش را بکشیم. گفته می شود اچ تی سی در نظر دارد تا این اسمارت فون را فقط در ایالات متحده به دست کاربران برساند.

در سال گذشته، مدل ویندوزی M8 معرفی شد که با نسخه ی اندرویدی از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی نداشت؛ به نظر می رسد همین سناریو برای M9 هم اتفاق خواهد افتاد. تلفن هوشمند ویندوزی جدید HTC به احتمال زیاد از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن تمام HD، چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، دوربین اصلی ۲۰.۷ و دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی