ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جاروی بهداشتی ال جی با هدف نظافت بیشتر و بهتر محل خواب

ال جی یکی از نام های کاملاً شناخته شده و موفق بازار لوازم خانگی به حساب می آید و گستره وسیعی از محصولات مختلف را تا کنون در این زمینه عرضه کرده که اکثر آنها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

ال جی یکی از نام های کاملاً شناخته شده و موفق بازار لوازم خانگی به حساب می آید و گستره وسیعی از محصولات مختلف را تا کنون در این زمینه عرضه کرده که اکثر آنها نیز مورد استقبال عموم قرار گرفته اند.

نظافت در منازل و تمیز نگه داشتن اتاق خواب یکی از چالش هایی است که همواره افراد مختلف با آن روبرو هستند و حالا این کمپانی کره ای در جارو برقی های جدیدش راه حلی را ارائه نموده که با کمک آنها می توان اتاق خواب و البته رختخوابی پاکیزه تر از همیشه داشت. در ادامه ی مطلب می توانید با مطالعه بیانیه خبری که دفتر روابط عمومی ال جی در همین رابطه برای دیجیاتو ارسال کرده اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.

به زمانی فکر کنید که از انجام کارهای خانه فارغ شدید و خسته بر روی تخت می‌افتید. در همان لحظه غبار کمرنگی که از تخت بلند شده است بینی شما را آزار می‌دهد. غمگین می‌شوید، از اینکه همه جا را تمیز کرده‌اید اما نمی‌دانستید این ذرات مزاحم لابه‌لای بافت‌های تشک پناه گرفته بودند. به این فکر می‌کنید که خانه باید همیشه تمیز باشد و می‌دانید زندگی در خانه‌ای که تمیز نیست برای مدت طولانی مشکلات و بیماری‌های زیادی را برای ما به وجود می‌آورد. بنابراین، تمیزکاری‌های زیادی لازم است تا خیالمان کاملاً راحت باشد.

زندگی با بعضی‌ها واقعاً سخت است. به گرد و غبار و ذرات آلرژی زایی فکر کنید که با ما در تشک، زندگی نه چندان مسالمت‌آمیزی آغاز کرده‌اند و موهایی که عاشق تختمان هستند طوری که به سختی می‌توان آنها را از تشک جدا کرد. چطور می‌توان حتی یک لحظه به همزیستی با این موجودات متخاصم فکر کرد؟ موجوداتی که باعث ایجاد آلرژی‌ می شوند یا لذت خوابی راحت را از ما گرفته‌اند.

lg-vacum

خلاص شدن از دست این دشمنان کوچک به این معنی نیست که مثل مادربزرگ‌ها مجبوریم کل روز را با روش‌های سنتی و از مُد افتاده به تمیزکردن خانه بپردازیم. لوازم خانگی کارامدی وجود دارد که این مسئولیت را به عهده می‌گیرند و زندگی را کمی ساده‌تر می‌کنند. جاروی بهداشتی ال‌جی در این جنگ هر روزه از ما در برابر این دشمنان موذی مراقبت می‌کند. عطسه‌های پی در پی در تخت‌خواب و احساس خارش یا ناراحتی تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد، تشک شما پناهگاه گرد و غبار و ذرات ریز و میکروسکوپی مزاحم شده است. این ذرات به قدری کوچکند که با چشم دیده نمی‌شوند.

اما راه‌حل؟ پاک کننده‌ای خوب برای تخت‌خواب تا با استفاده از آن از دست گرد و غبار و ذرات مزاحم که با آنها زندگی می‌کنیم خلاص شویم. جاروی بهداشتی ال‌جی با دو بازوی ضربه‌زننده ابتدا ذرات گرد و غبار را از عمق تشک جدا می‌کند. در مرحله دوم برس چرخنده باعث می‌شود تارهای موی چسبناک که سطح تشک را رها نمی‌کنند جدا شده و آماده زدودن از تخت ‌شوند.

در مرحله سوم عملکرد این جارو ، تمامی ذرات، گرد و غبار و موها که حال به سطح رویی تشک رسیده‌اند و چسبندگی کمی به بافت آن دارند توسط مکش قدرتمند موتور به داخل مخزن می‌کشد. در واقع مرحله اول و دوم کمک می‌کنند تا عملکرد مرحله سوم به طور کامل بهینه باشد. این جاروی بهداشتی بخش مهم دیگری نیز دارد. استندی که دو کارایی به عنوان استریل‌کننده و پایه دارد. این استند با استفاده از اشعه ماورا بنفش سطح جارو را استریل می‌کند. فرآیند استریل کردن جارو حداکثر پنج دقیقه به طول می‌انجامد و بعد از آن به صورت خودکار خاموش می‌شود.

همچنین، لوازم خانگی در خانه ما ترکیبی را می‌سازند که روحیه‌مان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. لوازم خانگی باید زیبا باشند و محیط خانه را زیباتر کنند. اگر شما از طرفداران پر و پا قرص محصولات ال‌جی هستید، می‌دانید که این محصولات در نگاه اول بسیار دلربا هستند. براق، صیقلی و در رنگ‌های چشم‌نواز، ال‌جی کاملاً بلد است چطور توجه ما را جلب کند. رنگ بسیار جذاب و خطوط منحنی بدنه علاوه بر کاربردهای بهداشتی این جارو ،زیبایی خاصی به اتاق خواب می‌دهد.

تمامی این مشخصات، به علاوه وزن بسیار سبک، استفاده راحت و دو فیلتر HEPA که در این جاروی بهداشتی تعبیه شده، این وسیله مبتکرانه را در لیست کاربردی‌ترین لوازم خانگی قرار می‌دهد که جای خالی آن در هر اتاق خوابی احساس می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عیسی
    عیسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    محصولت خانگی LG حرف نداره

    اونم تنها با گارنتی

    خیلی خیلی از محصولاتشون و خدماتشون راضیم

  • خشایار
    خشایار | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    یک محصول کاملا کاربردی که به طور مستقیم برای سلامتی ما مفیده.
    البته...
    اگر دقیقا این کارایی هایی که گفته شد رو نه تنها داشته باشه، بلکه به خوبی داشته باشه.

    روز به روز دنیا جای بهتری برای زندگی کردن میشه :)

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

      ولی هر لحظه باید به فکر رفتن باشیم مرگ از شاه رگ گردن بهت نزدیک تره.

      • خشایار
        خشایار | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

        حرفت درسته ولی ربطی به حرف من نداشت.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    الجی در زمینه لوازم خانگی حرف اول تو بازار.

مطالب پیشنهادی