ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در تاریخ ۲۴ فوریه Macbook Air را به روز رسانی خواهد کرد [شایعه]

طبق گزارشات رسیده، اپل قصد دارد تا نسخه ای به روز شده از مک بوک ایر را در تاریخ ۲۴ فوریه معرفی نماید. بر اساس آخرین اخبار و همچنین با توجه به چرخه ی معرفی مک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

طبق گزارشات رسیده، اپل قصد دارد تا نسخه ای به روز شده از مک بوک ایر را در تاریخ ۲۴ فوریه معرفی نماید. بر اساس آخرین اخبار و همچنین با توجه به چرخه ی معرفی مک بوک ها، الترابوک جدید شامل تغییرات زیادی نشده و صرفا شاهد یک بروز رسانی جزیی خواهیم بود. گفته می شود که محصول جدید خانواده ی Air از پردازنده هایی سریع تر، و تنوع بیشتری در انتخاب بخش حافظه ی Ram و حافظه ی SSD دستگاه برخوردار خواهد بود و در نهایت نیز، یک باز-طراحی کامل بسیار بعید به نظر می رسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل در آوریل گذشته خط تولید Air را با پردازنده های جدید اینتل به روز رسانی نمود و همچنین دست به کاهش قیمت این محصولات زد؛ به شکلی که مدل پایه ی Macbook Air را حال می توان در اپل استور ها با قیمتی برابر با ۸۹۹ دلار خرید.

اینتل در روز های ابتدایی ژانویه و در حاشیه ی مراسم CES، بالاخره از نسل جدید پردازنده های خود به نام Broadwell پرده برداشت، حال گمانه زنی ها از این قرار هستند که احتمالا اپل تصمیم دارد از پردازنده های نسل جدید کمپانی اینتل بهره گیرد که در کنار قدرت پردازشی بیشتری که نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهند، مصرف انرژی کمتری نیز دارند.

تا پیش از این و در چند ماه اخیر شایعات بسیاری در خصوص مک بوک ایر ۱۲ اینچ و فوق باریک این شرکت رواج پیدا کرده بود و انتظار می رفت که این محصول در سال جاری به نمایش گذاشته شود. همچنین گمانه زنی ها حکایت از این داشت که الترابوک فوق باریک و سبک اپل، مانند Macbook Pro به صفحه نمایش رتینا نیز مجهز خواهد شد.

آنچنان که مشخص است، فعلا برای رونمایی از مک بوک ایر ۱۲ اینچ اندکی زود بوده و طرفداران سری محصولات Air، در روز ۲۴ فوریه خواهند توانست دستگاه محبوبشان را با آخرین نسل از پردازنده های Broadwell اینتل آپدیت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    حيــف خيلي علاقه دارم OSX رو امــتحان كــنم ولــي متـــاسفانه شيـپيـش تـه جيب ما بــــالــانس ميـــزنه......
    :(

  • knight_bivatan
    knight_bivatan | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    حیف اپل دفتر ولیوان ومیزو روان نویس تولید نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی