ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزونه جدید دراپ باکس برای به اشتراک گذاری فایل ها در جیمیل

دراپ باکس به عنوان یکی از محبوب ترین سرویس های به اشتراک گذاری فایل بر روی ابر ها، به تازگی افزونه ای را برای مرورگر کروم عرضه کرده که کاربران با استفاده از آن می ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۷

دراپ باکس به عنوان یکی از محبوب ترین سرویس های به اشتراک گذاری فایل بر روی ابر ها، به تازگی افزونه ای را برای مرورگر کروم عرضه کرده که کاربران با استفاده از آن می توانند فایل های خود را به راحتی در محیط جیمیل به اشتراک گذارند.

پس از نصب این افزونه، در هنگام نوشتن ایمیلی جدید، دکمه ای مخصوص را در نوار پایین صفحه ظاهر می شود. با کلیک بر روی این دکمه قادر خواهید بود تا فایل مورد نظر خود را از دراپ باکس انتخاب نمایید. در مرحله بعدی مشاهده خواهید کرد که لینک فایل به صورت خودکار به متن ایمیل اضافه شده است.

این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت Beta عرضه شده اما عملکردی بی نقص دارد و به درستی از پس وظایف خود بر می آید. دراپ باکس هنوز خبری در مورد انتشار نمونه ای مشابه برای فایرفاکس، در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

Dropbox for gmail

Dropbox for gmail

سازنده: Dropbox قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: مرورگر کروم حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • aboozeinab
    aboozeinab | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    سلام. سرویسی وجود نداره که به جای لینک، خود محتوای لینک رو که در اینترنت هست، (حالا یا هر جای نت یا در فضای ابری) به صورت attachment به ایمیل پیوست کنه؟ فرض کنید جایی هستید که محدودیت حجمی در استفاده از اینترنت دارید و نمی تونید فایل با حجم بالاتر از مقداری خاص رو دانلود کنید. در عوض اینترانت شما و ایمیلی که تحت اون در اختیار دارید محدودیت نداره. اگر سرویسی باشه که بتونه محتوای یک لینک رو پیوست ایمیل کنه بدون نیاز به درگیر کردن حجم اینترنت می شه از طریق ایمیل اینترانتی دانلودش کرد. به شدت به چنین چیزی احتیاج دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی