ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Gemalto: تحقیقات اولیه نشان می دهد سیم کارت های ما ایمن هستند

کمپانی Gemalto بزرگترین تولید کننده ی سیم کارت در جهان که اخیراً گزارشی در رابطه با به سرقت رفتن کلید های رمزنگاریش توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا و انگلستان انتشار یافته و دردسرهای زیادی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۶

کمپانی Gemalto بزرگترین تولید کننده ی سیم کارت در جهان که اخیراً گزارشی در رابطه با به سرقت رفتن کلید های رمزنگاریش توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا و انگلستان انتشار یافته و دردسرهای زیادی شامل حالش گشته، می گوید تحقیقات اولیه نشان می دهد محصولات این شرکت ایمن هستند و خطری کاربرانش را تهدید نمی کند.

هفته ی گذشته و پس از انتشار گزارش مورد اشاره، کمپانی مذکور اعلام کرد در این زمینه دست به تحقیق خواهد زد تا مشخص شود از نظر امنیتی چه مشکلاتی ممکن است برای کاربران پدید آید. Gemalto در بیانیه ای آورده:

"بررسی های اولیه نشان می دهند سیم کارت های شرکت مان که در کارت های اعتباری بانکی، پاسپورت های دیجیتالی و انواع مختلفی از دیگر پلتفرم ها مورد استفاده قرار می گیرند ایمن هستند و از این رو انتظار نداریم به خاطر گزارش های انتشار یافته متحمل زیان های مالی قابل توجهی شویم."

همچنین Gemalto اعلام کرده در روز چهارشنبه و طی کنفرانسی که در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد نمود نتایج کامل تحقیقاتش را منتشر خواهد کرد. لازم به ذکر است پیش تر در دیجیاتو مطلبی در همین زمینه انتشار یافت و در آن سعی نمودیم خطرات احتمالی که ممکن است گریبان گیر کاربران اپراتورهای ایرانی شود را مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سید محمد امین
    سید محمد امین | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    اره. دلفین ها هم پرواز می کنند.

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • شهریار
    شهریار | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    ابروتون رفت دیگه صداشو در نیارین حد اقل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی