ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ از قابلیتی ویژه برای مصرف بهینه باتری بهره می برد

تنها یک هفته تا مشخص شدن کلیه امکانات اپل واچ باقی مانده، با این همه، نیویورک تایمز اقدام به انتشار جزئیات جدیدی در خصوص این ساعت هوشمند نموده. تعدادی از کارکنان اپل که در پروژه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۷

تنها یک هفته تا مشخص شدن کلیه امکانات اپل واچ باقی مانده، با این همه، نیویورک تایمز اقدام به انتشار جزئیات جدیدی در خصوص این ساعت هوشمند نموده.

تعدادی از کارکنان اپل که در پروژه ساخت این گجت مشارکت داشته اند به خبرنگار روزنامه مذکور گفته اند که باتری اپل واچ دارای قابلیت خاصی به نام Power Reserve است که مصرف انرژی دستگاه را کم کرده و به لطف آن ساعت همچنان می تواند زمان را نشان دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

عمر باتری از جمله مهم ترین نگرانی هایی بوده که در رابطه ساعت هوشمند اپل و دیگر پوشیدنی ها مطرح می شده، علاوه بر این، تکنولوژی باتری های موجود به گونه ای است که فضای کافی برای قرار دادن پیلی که بتواند شارژ دستگاه را برای زمانی طولانی حفظ کند، در اختیار سازندگان قرار نمی دهد.

طراحی اپل واچ شباهت زیادی به ساعت هوشمند سامسونگ دارد

ساعت هوشمند اپل هم از این امر مستثنی نیست و براساس گزارشات، کاربرانش باید آن را هر شب شارژ نمایند. حالا در مقاله ای که در نیویورک تایمز منتشر گشته، جزئیات تازه ای در مورد فرایند توسعه گجت مورد بحث پشت درهای بسته مشاهده می شود که در ادامه توجه شما را به آنها جلب خواهیم کرد.

مهندسان اپل که همواره تلاش داشته اند اپل واچ را به بهترین شیوه ممکن طراحی کنند، بدنه ای را برای آن در نظر گرفته اند که شباهت زیادی به اسمارت واچ های Gear از سامسونگ دارد.

در این گزارش همچنین ذکر شده است که طراحان محصول مورد بحث در ابتدا قصد داشته اند که حسگرهایی را برای پایش استرس و فشار خون در آن بگنجانند اما آن ایده ها پس از بروز مشکلاتی در حسگرهای یاد شده به کلی به دست فراموشی سپرده شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    کدوم کنفرانس حماسی تر بود؟ اپل یا سامسونگ مسئله این است؟ میبینید داخل کنفرانس اپل یه حماسه و اشتیاق خاصی وجود داره که توی کنفرانس سامسونگ نیست.

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    والا ساعت هوآوی خوشگل تر بود.

  • JimLi
    JimLi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    بعضیا رو اعصاب ادم راه میرنا
    همه پستا هم باید اعلام وجود کنن، چقد تعصب ورزی چقد یاوه گویی به اینو اون

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

      خوب اعصابت رو نزار توی راه مردم!
      حیف داریوشی اگه ابی بودی...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی