ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو: نشست خبری شرکت خدمات گلدیران

امروز ساختمان جدید شرکت خدمات گلدیران، پذیرای جمعی از خبرنگاران بود تا به بهانه نشست خبری، از ساختمان جدید خود و جوایز دریافتی در سال 93 رونمایی کند. این مراسم  با حضور مدیران شرکت ال ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۱

امروز ساختمان جدید شرکت خدمات گلدیران، پذیرای جمعی از خبرنگاران بود تا به بهانه نشست خبری، از ساختمان جدید خود و جوایز دریافتی در سال 93 رونمایی کند.

این مراسم  با حضور مدیران شرکت ال جی در محل جدید این شرکت برگزار گردید و بازدید از ساختمان و مانور روی جوایز و دستاوردهای تبلیغاتی این برند خدماتی در کشور، بخش اعظم رویداد را تشکیل می داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

به گفته مدیران ارشد گلدیران، بخش پشتیبانی مشتریان شرکت، توان پاسخگویی به بیش از 12 هزار مکالمه در روز را دارد که با بهره گیری از آموزش های کارکنان شان می خواهند به هدف خود جهت پاسخ دادن به روزانه 16 هزار تماس ورودی دست یابند.

شرکت یاد شده در سال 93 موفق به دریافت مقام نخست در سمینار اینوفست 2015 ال جی در لیسبون پرتغال به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و  تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی گردیده است.

یکی از مدیران عالی گلدیران در این مراسم اظهار کرد: گر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر می‌کند اما شرکت مشتریان گلدیران دارای سیستمی انعطاف‌پذیر بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق می‌دهد. سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است.

البته به عقیده دیجیاتو معیار رضایتمندی مشتریان، تعداد جوایز یا سخنان مدیران نیست، بلکه پاسخگویی واقعی و راضی بودن حقیقی کاربران است.

مدیران گلدیران معتقدند، این شرکت توانسته با به کارگیری بیش از هزار و 450 کارمند که در ستاد مرکزی، دفاتر منطقه ای، شعبات و انبارهای قطعات مستقر شده اند، زمان انتظار خدمات را به کمتر از 2 ساعت برساند که کنترل لحظه به لحظه عملکرد شعبات و نمایندگان، توسط سیستم های روز دنیا، از لحظه ثبت درخواست خدمت تا لحظه سرویس دهی، توسط مدیران شرکت بررسی می شود.

حسین تنهایی، نایب رییس هیئت مدیره شرکت گلدیران در مورد طرح بهار شرکت مذکور توضیح داد: در این طرح هر خانه ای که حداقل سه محصول از محصولات ال جی را در منزل داشته باشد می تواند از این خدمات خانه تکانی محصولات استفاده کند. در این طرح، تنها هزینه لوازم مصرفی و ایاب و ذهاب از کاربران گرفته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • amir
    amir | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    گلد ایران یکی از شرکت های هست که کار کردن توش خیلی سخت است چون به هیچ وجه حامی پرسنل خود نیست وبرای همین پرسنل گلد ایران به شرکت و ال جی اصلا وفادار نیستندکار کردن توش بدون هیچ گونه مزیت ویه جورای از زور ناچاری و فرار از بیکاری است برای اینکه یه شرکت بزرگ بشه نیاز نیس هزینه تبلیغات زیادی بده باید مشتری مدار و حامی پرسنل خود باشد .

  • TROOL
    TROOL | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود

  • @mehran@
    @mehran@ | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    اگر شرکت ها یا کارخانه هایی رو تو کشور ایران الجی و سامسونگ را
    بندازن با سرمایه گذاری های داخلی خارجی خیلی خوب میشه (البته
    اگر توافق هسته ای بشه)چون دستشون بستس

    یه کمک هم به بیکاران کشور که با شیب ملایم! داره افزایش پیدا میکنه انجام میدن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی