ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین تلفن هوشمند Vaio مجوزهای لازم برای عرضه در ژاپن را کسب کرده است

طی ماه گذشته شاهد اخبار و شایعاتی بودیم که بر اساس آنها گفته می شد اولین تلفن هوشمند با برند Vaio در دوزادهم ماه مارس سال جاری معرفی خواهد شد. حالا خبر رسیده که موبایل مورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

طی ماه گذشته شاهد اخبار و شایعاتی بودیم که بر اساس آنها گفته می شد اولین تلفن هوشمند با برند Vaio در دوزادهم ماه مارس سال جاری معرفی خواهد شد. حالا خبر رسیده که موبایل مورد بحث با شماره مدل VA-10J، در ماه دسامبر و به منظور کسب مجوزهای لازم در کشور ژاپن، در اختیار سازمان های مربوطه قرار گرفته است.

در ادامه  با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش ها می افزایند که VA-10J محصولی پرچمدار نخواهد بود و به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P مجهز شده و از یک چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم قدرت می گیرد.

در مورد سایر مشخصه های این موبایل جدید نیز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و اندروید ۵.۰ اشاره گشته است. Vaio کمی قبل تر بسته بندی محصول یاد شده را به صورت رسمی به رسانه ها نشان داده بود (تصویر بالا) و سعی داشت از این طریق کنجکاوی آنها در مورد گجت جدیدش را تحریک نماید.

ناگفته نماند که این برند دیگر متعلق به سونی نیست و آنها در سال ۲۰۱۴ Vaio را به یک شرکت سرمایه گذاری ژاپنی واگذار نمودند تا از آن تاریخ به بعد به عنوان یک کمپانی مستقل فعالیت نماید. با تفاسیر و اخبار منتشر شده به نظر می رسد حالا اولین تلفن هوشمند وایوی استقلال یافته قرار است ابتدا در ژاپن عرضه شود و شاید بعد از آن راهش را به بازارهای جهانی نیز باز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    وایو طراحای خیلی خوبی در ضمینه لپتاپ داشت ببینیم تو گوشی چه کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی