ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین لوازم جانبی اپل واچ که تا به حال نمایش داده شده اند

پس از معرفی رسمی و پر سر و صدای ساعت اپل در تاریخ 9 مارس، سرمایه گذاران دنیای فناوری، ساعت سازان سوییسی، شرکت های مد و فشن همگی چشم به اپل دوختند تا ببینند حوزه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

پس از معرفی رسمی و پر سر و صدای ساعت اپل در تاریخ 9 مارس، سرمایه گذاران دنیای فناوری، ساعت سازان سوییسی، شرکت های مد و فشن همگی چشم به اپل دوختند تا ببینند حوزه ساعت های هوشمند به کجا خواهد رفت.

آن ها معتقدند اگر ساعت اپل به جایی نرسد، این حوزه با وجود عملکرد ضعیف اندروید، عملا شکست خورده محسوب می شود. اپل با همکاری شرکت های سخت افزاری و نرم افزاری، اپلیکیشن ها و وسایل جانبی متنوعی تا به امروز تولید کرده که قصد معرفی تعدادی از آن ها را به شما داریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Nomad-Pod
Nomad Pod همان شارژری است که توقع دارید اپل و جانی آیو ساخته باشند. این دستگاه همراه یک باتری لیتیوم پلیمری 1800 میلی آمپری دارد که می تواند 4 بار ساعت شما را شارژ کند. اگر ساعت اپل خریدید، صبر کنید تا 15 ژوئن فرا برسد و 60 دلار دیگر هم بابت این دستگاه بپردازید.
The-Bumper-by-Action-Proof
پوشیدنی ها معمولا باید مقاومت بالایی داشته باشند چرا که معمولا در شرایط سخت و دشوار هم مورد استفاده قرار می گیرند و همراه هستند. این یکی قرار است ساعت اپل را در هر شرایط بغرنج و دشواری - البته منظورمان از شرایط سخت و بغرنج، متروی تهران نیست - پشتیبانی کند و نگذارد آسیبی به آن برسد. از گرد و خاک گرفته تا ضربه های شدید فیزیکی. بسته به مدلی که سفارش می دهید و ماده ای که در آن استفاده می شود، قیمت آن ها بین 29 تا 69 دلار متغیر خواهد بود.
Var-Cyclip
معمولا در طول راز ساعات زیادی را سوار موتور هستید؟ یکی از این بندها بخرید و اپل واچ را به رخش تان ببندید تا همیشه جلوی چشم شما باشد. Var Cyclip برای برخی افراد فوق العاده کاربردی است اما هنوز قیمت آن مشخص نشده.
Time-Travel-Case-for-Apple-Watch
کیس های Time Travel پیش از اینکه بخواهند کاربردی باشند، زیبا و دوست داشتنی اند. با 49 دلار می توانید یکی از این کیف ها بخرید و ساعت، وسایل اضافه و حتی اسمارت فون خود را درون آن قرار دهید.
DodoStand-CHARGING-STAND-for-Apple-Watch
داک شارژ چوبی می تواند نوستالژیک باشد اما DoDo Stand فوق العاده زیباست و با هر دکوراسیونی همخوانی خواهد داشت. می توانید یای از این ها را روی میز خود یا در کنار تختخواب خود بگذارید و علاوه بر شارژ ساعت، به زیبایی اتاق تان هم فکر کنید. این داک شارژ همزمان با ساعت اپل در آپریل عرضه خواهد شد و 100 دلار قیمت خواهد داشت. اگر پیش خرید کنید می توانید 70 دلار بپردازید.
Casetify-customizable-Apple-Watch-Band
Casetify وعده داده که بندهای اپل واچ را به سلیقه شما طراحی کرده و آن ها را به رایگان برای تان ارسال کند. البته توجه کنید که ارسال رایگان است و نه طراحی. شما می توانید با مراجعه به وبسایت Casetify طرح های خود را در اختیار آن ها بگذارید و در نتیجه بندهای مخصوص را تحویل بگیرید. هنوز مشخص نیست این مسئله چقدر هزینه در بر خواهد داشت.
Reserve-Strap
Reserve Strap شارژر همراه است. یک قطعه لیتیوم پلیمری بین مچ دست و ساعت هوشمند شما قرار می گیرد و ساعت را در حین حرکت شارژ می کند. هنوز این محصول مراحل نهایی ساخت را پشت سر نگذاشته و اگر می خواهید بدانید که چگونه کار می کند، می توانید به وبسایت آن سر بزنید. البته حواس تان باشد که قیمت آن دست کمی از خود ساعت ندارد و 250 دلار ارزش گذاری شده.
Roll-Up-Kit-for-Apple-Watch
یک کیف مخصوص دیگر که می توانید شارژر همراه، سیم ها و البته بندهای اضافه ساعت تان را درون آن بگذارید و همیشه همراه خود داشته باشید. Roll Up Kit هم شاید وسیله ای نباشد که هر کس خواهان آن باشد اما به عنوان یک کالای لوکس بسیار زیباست. چرم آن طبیعی است و دست ساز دوخته شده. 50 دلار قیمت بالایی نیست.
Rest-Composure-Dock
اگر کسی پرسید این تکه آجر چیست و چه کار می کند، بگویید نام آن Rest Composure Dock است و 79 دلار پولش را داده ام. این وسیله اگرچه ظاهر ساده ای دارد اما سریعا ساعت هوشمند شما را شارژ می کند.
Apple-Watch-Magnetic-Charging-Cable
کابل شارژ مغناطیسی اپل واچ بسیار ساده اما در عین حال دلبر است. برای ساخت آن، اپل از تکنولوژی MagSafe خود استفاده کرده و شیوه استفاده از آن هم بسیار ساده است. قسمت دایره ای را در پشت ساعت ببرید و ببینید که چگونه به یکدیگر می چسبند. از آن به بعد دیگر دستگاه شارژ می شود. کابل شارژ مغناطیسی اپل واچ 29 دلار ناقابل قیمت دارد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مهدي
    مهدي | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    واقعا هم خوشكل هم بي نظير رازيم ازش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی