ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Layout محصولی تازه از اینستاگرام برای ایجاد کلاژهایی فوق العاده

تا به امروز معمولاً کاربران اینستاگرام برای ایجاد و به اشتراک گذاری تصاویر کلاژ (عکس هایی حاصل از ترکیب چند تصویر) از اپلیکیشن های شخص ثالثی همانند Diptic و یا Framatic استفاده می کردند. اما ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۳

تا به امروز معمولاً کاربران اینستاگرام برای ایجاد و به اشتراک گذاری تصاویر کلاژ (عکس هایی حاصل از ترکیب چند تصویر) از اپلیکیشن های شخص ثالثی همانند Diptic و یا Framatic استفاده می کردند. اما حالا دست اندرکاران این شبکه ی اجتماعی تصمیم گرفته اند تا اپی ویژه در همین رابطه و با نام Layout ارائه نمایند.

اپلیکیشن مذکور نیز دقیقاً همانند Hyperlapse از اپ اصلی اینستاگرام مجزا بوده و تنها بر روی یک موضوع تمرکز دارد و آنهم چیزی نیست جز ایجاد کلاژهایی جذاب و انتقال آسان شان به شبکه ی اجتماعی مورد بحث؛ LayOut فعلاً فقط برای پلتفرم iOS عرضه گشته و قرار است نسخه ی اندرویدی آن نیز ظرف چند ماه آینده آماده ی استفاده شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این اپلیکیشن جدید پس از نصب و اجرا بلافاصله کاربر را به Camera roll یا همان محل ذخیره سازی تصاویر ثبت شده توسط دوربین موبایل هدایت می نماید.

به صورت معمول اپ هایی که کار مونتاژ تصاویر کلاژ را بر عهده دارند ابتدا از کاربران می خواهند تا یک قالب برای چیدمان عکس ها در کنار یکدیگر انتخاب کنند، اما توسعه دهندگان اینستاگرام به این نتیجه رسیده اند که شیوه ی مذکور اشتباه بوده و بهتر است که اول تصاویر مورد گزینش واقع شوند.

برای هر کلاژ حداکثر ۹ عکس را می توان انتخاب کرد، Layout در کلاژهایی که می سازد بر خلاف نمونه های مشابه خود، بین تصاویر مختلف خطوط مرزی را ترسیم نمی کند تا از این طریق جلوه ای واقعی تر برای آنها پدید آورد.

با انتخاب عکس های مورد نظر اپلیکیشن به صورت پویا بهترین چیدمان ممکن برای آنها در یک کلاژ را، در قسمت بالایی نمایشگر به شما نشان می دهد. تغییر این ترکیب های پیش فرض به سادگی امکان پذیر بوده و حتی هر زمان که اراده نمایید می توانید یک تصویر برگزیده را با عکسی دیگر جایگزین کنید.

layout

اینستاگرام پیش از توسعه ی اپ مورد بحث، متوجه شده اکثر تصاویر کلاژ مرتبط به جمع های خانوادگی و دوستانه می شوند، لذا در Layout تبی با عنوان Faces را در نظر گرفته که بوسیله ی آن می توان به کلیه ی عکس هایی که چهره ی یک یا چندین فرد در آنها موجود است دسترسی پیدا نمود. همچنین با انتخاب این دسته از تصاویر اپلیکیشن به صورت هوشمندانه سعی می کند تا صورت شخص حاضر در عکس را در مرکز کادر مرتبط قرار دهد.

یکی دیگر از امکانات موجود در اپ مذکور قابلیت ثبت ۴ تصویر سلفی از زوایای مختلف و سپس ایجاد یک کلاژ جذاب و زیبا از آنهاست. پس از اینکه یک عکس ترکیبی اینچنینی را پدید آوردید می توانید با زدن دکمه ی Save آن را در اینستاگرام، فیس بوک و یا سایر اپلیکیشن هایی که در iOS مورد پشتیبانی قرار گرفته اند به اشتراک بگذارید.

اهالی اینستاگرام برای اینکه نشان بدهند با Layout چه کارهای خلاقانه ای می توان انجام داد اقدام به ایجاد تصاویری جالب به کمک آن کرده اند که در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم برخی از این کلاژهای فوق العاده را مشاهده نمایید.

sample-2-1 sample-3-1 sample-4-1 sample-5-1 Processed with VSCOcam with a6 preset Processed with VSCOcam with a6 preset sample-13-1 sample-15-1 sample-16-1

Layout From Instagram

Layout From Instagram

سازنده: اینستاگرام قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۴.۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    جالبه فعلنه ایفون نداریم

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    دوستان اپلی استفاده کنن و لذت ببرن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی