ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه معمولی سرفس ۳ به زودی معرفی می گردد [شایعه]

به گزارش وب سایت WinBeta، مایکروسافت قصد دارد به زودی از تبلت سرفس جدیدی رو نمایی به عمل آورد که در اصل جانشین سرفس ۲ خوهد شد که در سال ۲۰۱۳ به بازارها راه یافت. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

به گزارش وب سایت WinBeta، مایکروسافت قصد دارد به زودی از تبلت سرفس جدیدی رو نمایی به عمل آورد که در اصل جانشین سرفس ۲ خوهد شد که در سال ۲۰۱۳ به بازارها راه یافت. سال پیش، مایکروسافت از «سرفس پرو ۳» پرده برداشت در حالی که نسخه ی معمولی و ارزات قیمت تری را معرفی نکرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت WinBeta اعتقاد دارد که این تبلت جدید، پیشتر و یا در کنفرانس Build مایکروسافت (که در ماه آینده بر گذار می گردد) رونمایی شده و به فروشگاه های خورده فروشی نیز خواهد رسید. همچنین گفته شده که سرفس ۳، از نسخه ی کامل ویندوز (احتمال بسیار زیاد ۸.۱) استفاده می کند و در آینده نیز به ویندوز ۱۰ ارتقا خواهد یافت.

به لطف وجود پردازنده های بدون فن و بی صدای اینتل، سرفس ۳، یک طراحی تازه تر و به احتمال زیاد نازک تر را نیز به خود خواهد دید. گفته می شود که در تبلت یاد شده، یا از پردازنده های سری اتم استفاده می شود و یا سری Core M.

همانگونه که اطلاع دارید، هر دوی این پردازنده ها اگرچه کم مصرف و بدون فن هستند اما در اصل قادر به تولید انرژی زیادی نخواهند بود، بر همین اساس، بعید به نظر می رسد مایکروسافت از این محصول به عنوان تبلتی حرفه ای و مناسب برای انجام کارهای سنگین یاد کند.

دو ماه پیش به اطلاعتان رساندیم که شرکت مورد بحث، تولید سرفس ۲ (که از ویندوز RT استفاده می کرد) را متوقف نموده؛ پس جای تعجبی هم نیست که بشنویم سرفس جدید، نسخه ی کامل ویندوز را اجرا خواهد کرد. به نظر می رسد مایکروسافت تمایل دارد با معرفی نسخه معمولی سرفس ۳، به جنگ تبلت های ارزان قیمت گوگل و آمازون رفته و البته به آیپد ایر ۲ نیز نیم نگاهی با خشم داشته باشد.

وب سایت The Verge در خصوص وجود و معرفی نسخه معمولی سرفس ۳ با مایکروسافت تماس حاصل نموده اما اهالی ردموند گفته اند که: «اطلاعاتی برای در میان گذاشتن ندارند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    به احتمال زیاد برای کاهش قیمت ها از پردازنده ی core m استفاده می کنه و همه ی پورت ها رو حذف میکنه و فقط یه USB type C میذاره. واقعا خوشحالم که چنین چیزی رو به عنوان سرفیس اصلیش معرفی نکرده و میخواد یه کلاس ارزون تر رو به این سخت افزار اختصاص بده.

  • Hasan HP
    Hasan HP | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    من بهترین مدل شاهکار سرفیس پرو رو دارم ارزو میکنم همه ی کسایی که دوسش دارن بدستش بیارن که بینظیره <3

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی