ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Everyday، هر روز سلفی بگیرید و عکس هایتان را به تایم لپس تبدیل کنید

Everyday برای آیفون، اپلیکیشن بسیار ساده ای است. این اپ در زمانی از روز، گرفتن سلفی با موبایل را به شما یادآوری می کند. سپس تصاویر گرفته شده را با یکدیگر ترکیب نموده و به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

Everyday برای آیفون، اپلیکیشن بسیار ساده ای است. این اپ در زمانی از روز، گرفتن سلفی با موبایل را به شما یادآوری می کند. سپس تصاویر گرفته شده را با یکدیگر ترکیب نموده و به شکل یک ویدئو در می آورد تا بتوانید تغییرات خود را در طول زمان مشاهده کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تمام کاری که در آن باید انجام دهید، گرفتن اولین سلفی است. در سلفی اولیه باید با توجه به علائمی که برای ثبات تصویر روی چشمان، بینی و دهان شما قرار می گیرد، ژست های مختلفی بگیرید. سپس یک یادآور برای گرفتن سلفی بعدی تعیین خواهد شد.

IMG_0248

این یادآورها همیشه برای یک زمان مشخص تنظیم نمی شوند. با این حال برای پیچیده تر کردن عملکرد، قادرید کاری کنید که این یادآورها در یک موقعیت جغرافیایی تصادفی یا مکانی که خودتان مشخص کرده اید، ظاهر شوند.

بعد از اینکه مجموعه ای از سلفی های مناسب را گرفتید، Everyday آنها را به یک ویدئوی تایم لپس از چهره شما تبدیل می کند؛ درست مثل ویدئوهایی که در یوتوب دیده ایم، با این تفاوت که چیدن پشت سر هم تصاویر را اپلیکیشن انجام می دهد نه شما.

Everyday پیش از این هم در دسترس بود و امروز با رابط کاربری بهینه شده و چند قابلیت جدید، مجددا در اپ استور منتشر شده است. یکی از این قابلیت ها، گرفتن بک آپ از سلفی های شما به طور خودکار در دراپ باکس است.

Everyday 1

با خرید یک قابلیت به صورت درون برنامه ای، می توانید تایم لاین های چندگانه بیافرینید؛ بدین معنی که تایم لپس خودتان به همراه تایم لپس های کودکان یا حیوانات خانگی خود را روی یک دستگاه مشاهده کنید.

اپ Everyday مشابه اپلیکیشن محبوب 1Second Everyday است که روزانه به مدت یک ثانیه از شما فیلم برداری می کند، با این تفاوت که Everyday این کار را به جای ویدئو با تصاویر انجام می دهد.

Everyday با قیمت 1.99 دلار برای آیفون عرضه شده و برای ساختن تایم لپس از عکس های سلفی اپلیکیشنی عالی است.

Everyday

Everyday

سازنده: Little Pixels قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    کار بسیار بیخودیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی