ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدید HTC معرفی شد؛ One M8S ، پرچمدار قبلی با قیمتی ارزان تر

اچ تی سی دقایقی پیش محصولی جدید را معرفی نمود. One M8S، همانطور که از نامش نیز بر می آید، دقیقا همان پرچمدار سال گذشته HTC است که این بار قرار است با قیمتی ارزان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۹

اچ تی سی دقایقی پیش محصولی جدید را معرفی نمود. One M8S، همانطور که از نامش نیز بر می آید، دقیقا همان پرچمدار سال گذشته HTC است که این بار قرار است با قیمتی ارزان تر به بازار عرضه شود.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شویم.

One M8S از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با One M8 ندارد. این دستگاه همان نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p را در بدنه ای آلمینیومی در اختیار شما می گذارد.

قدرت One M8S توسط پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 615 تامین می شود و HTC از رمی ۲ گیگابایتی نیز در مجموعه سخت افزاری دستگاه استفاده کرده است.

سازنده تایوانی اینبار دیگر بی خیال تکنولوژی اولتراپیکسل شده و دوربین پشتی One M8S را به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز کرده است. جالب اینکه بر خلاف M9، محصول جدید از دو دوربین در پشت خود بهره می برد و بدین ترتیب قادر است تا عمق لازم را در تصاویر ایجاد نماید.

باتری دستگاه 2840 میلی آمپر در ساعت قدرت دارد. در مقایسه با باتری 2600 میلی آمپر در ساعتی One M8، می توان گفت که HTC ارتقا جالبی را در این زمینه، تدارک دیده است.

البته افزایش ظرفیت باتری بر روی ضخامت دستگاه تاثیر گذاشته است و باعث شده تا One M8S در مقایسه با One M8 از ظرافت کمتری برخوردار باشد. این دستگاه با رشدی ۰.۱۵ میلی متری، اکنون با ضخامت ۸.۵۵ میلی متر تولید می گردد. جالب اینکه افزایش ضخامت بر روی وزن One M8S تاثیری نذاشته و همچون پرچمدار سال گذشته، این موبایل نیز عدد ۱۶۰ گرم را از خود بر روی ترازو به جای می گذارد.

One M8S به صورت پیش فرض با اندروید ۵ به بازار عرضه می شود، اما در کمال تعجب HTC از آخرین نسخه رابط کاربری خود در آن استفاده نکرده و این موبایل را با Sense 6 همراه کرده است.

One M8S در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری تولید می گردد و عرضه آن فعلا محدود به اروپا است. قیمت و کشور هایی که این محصول را دریافت خواهند کرد، هنوز اعلام نشده است، اما سازنده تایوانی هم اکنون دستگاه جدید خود را در انگلستان با قیمت 564 دلار به فروش می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    مطمئن هستید هشت هسته ای هست؟ یا چهار هسته ای؟

  • امیر
    امیر | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    دمت گرم اچ تی سی

  • reza
    reza | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    كجاش ارزونه؟ قيمت يه پرچمدار گذاشته روش سوني xperia m4 رو با همين سخت افزار ميده 250 دلار تازه ضد آبم هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی