ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و تشکیل یک تیم ۲۰۰ نفره برای تامین نمایشگرهای درخواستی اپل

اپل یکی از بزرگترین و با اعتبارترین شرکت هاست که محصولات و گجت های آن در سراسر جهان طرفدارن خود را دارند؛ از سوی دیگر سود این محصولات نیز برای شرکت یاد شده بسیار بالاست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اپل یکی از بزرگترین و با اعتبارترین شرکت هاست که محصولات و گجت های آن در سراسر جهان طرفدارن خود را دارند؛ از سوی دیگر سود این محصولات نیز برای شرکت یاد شده بسیار بالاست و تامین کنندگان آن نیز تمایل دارند محصولاتشان را با کیفیتی مثال زدنی به اپل تحویل دهند.

امروز در طی گزارشی که از بلومبرگ منتشر گشته؛ از کره ی جنوبی خبر می رسد که سامسونگ تیمی ۲۰۰ نفره را به شکل اختصاصی از سایر مهندسین جدا کرده تا نمایشگرهای درخواستی از سوی اپل را تولید کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود این گروه ۲۰۰ نفره از ابتدای ماه جاری کار خود را به شکل جداگانه از سایر بخش های سامسونگ الکتریکز آغاز کرده اند؛ سامسونگ البته پیش از این کارکنان بخش های LCD و LED خود را از هم جدا کرده بود. یکی از سخنگویان شرکت کره ای نیز گزارش بلومبرگ را تایید می کند اما حاضر به دادن اطلاعات بیشتری نیست.

به نظر می رسد سامسونگ تنها شرکتی نیست که تمایل دارد سفارش های اپل را به شکلی ویژه تهیه کند؛ LG از زمان های دورتر این کار را انجام داده و مهندسینی را به کار گماشته تا نیازهای اپل را پاسخگو باشند.

اگرچه اپل و سامسونگ در سال ۲۰۱۲ درگیری های قضایی بسیاری را پشت سر گذاشتند و از سوی دیگر نیز در بسیاری از محصولات، رقیب یکدیگر هستند، اما در پشت صحنه و داد و ستدهای مختلف، نهایت همکاری را با هم می کنند.

در ماه های گذشته خبر رسیده بود که سامسونگ حتی پردازنده نسل آیفون بعد اپل را تولید خواهد کرد و Electronic Times نیز خبر داده که شرکت کره ای این سفارش را در خاک خود تولید خواهد کرد نه در کارخانه ی شهر آستین در ایالت تگزاس. این طور که خبر می رسد، نسل بعدی نمایشگر و پردازنده آیفون و آیپد توسط رقیب مسلم اپل به تولید خواهند رسید و به نظر می رسد همکاری شرکت های آمریکایی و کره ای در زمینه تامین قطعات تا مدت ها ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • tohid_heshmati
    tohid_heshmati | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    عایا با خواندن چنین اخباری نمی خواهید دست از طرفداری کورکورانه از شرکت ها و برند ها دست بردارید؟
    اینا همه کار می کنن که جیب منو تو خالی بشه

    • اَلِــــــــکــــــس
      اَلِــــــــکــــــس | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

      موافقم با حرفت

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    هیچ کس بدش نمیاد سهمی از این بازار۱۴میلیارد دلاری داشته باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی