ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در تلاش برای عرضه ویندوز ۱۰ در روزهای پایانی جولای

مایکروسافت مشخصا این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همانگونه که پیشتر نیز وعده داده، نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را در تابستان سال میلادی جاری عرضه نماید. در ماه های گذشته خبری برایتان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت مشخصا این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همانگونه که پیشتر نیز وعده داده، نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را در تابستان سال میلادی جاری عرضه نماید. در ماه های گذشته خبری برایتان منتشر نمودیم مبنی بر اینکه یکی از مدیران ارشد کمپانی AMD، در میان صحبت هایش گفته بود که ویندوز ۱۰، در پایان ماه جولای از راه خواهد رسید اما مایکروسافت به این گفته ها هیچ عکس العملی نشان نداده و همچنان تاکید می کند که محصول مورد بحث را در تابستان عرضه خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع وب سایت The Verge که از برنامه های مایکروسافت آگاهی دارند، خبر می دهند که این شرکت مدت هاست هدف خود را برای عرضه ی ویندوز در پایان جولای ترسیم نموده و همچنان نیز تلاش می کند تا ویندوز را به این تاریخ برساند.

این منابع همچنین خبر داده اند که مایکروسافت و نادلا ابتدا قصد داشته اند در کنفرانس بیلد که در ۲۹ آوریل برگزار شد، تاریخ و روز دقیق عرضه نهایی را اعلام دارند اما در نهایت از این کار منصرف گشته اند، به دلیل اینکه شاید نتوانند در یک مقطع سه ماهه، ویندوز را به شکل کامل به دست کاربران برسانند.

اکنون سوال اصلی این است که آیا مایکروسافت می تواند تا پایان جولای، ویندوز را به شکل نهایی و البته بدون هیچگونه باگی، به دست کاربران برساند یا خیر.

ارائه نسخه های پیش نمایش پس از عرضه نهایی نیز ادامه خواهند داشت.

این بار اهالی ردموند می خواهند یک شکاف کوچکتر میان عرضه ی ویندوز و PC هایی که با این سیستم عامل به بازار وارد می شوند داشته باشند؛ آنها تمایل دارند پیش از عرضه، نسخه ای از پلتفرم مذکور را به سازندگان تحویل دهند تا پس از مدت کمی از ارائه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، سخت افزارهای جدید نیز برای آن بهینه شده باشند و همچنین لپ تاپ های جدید نیز آماده به کار.

مایکروسافت تمایل دارد پس از عرضه نهایی نیز به شکل ساده و هماهنگ، بروز رسانی های مربوط به ویندوز ۱۰ را به سوی کاربران بفرستد؛ هرچند که این آپدیت ها پیش از رسیدن به دست کاربران عادی، ابتدا توسط افرادی که در پروژه ی Windows insider فعال هستند مورد امتحان و بررسی قرار خواهند گرفت. یکی از همین بروز رسانی ها، قابلیت اضافه کردن افزونه ها به مرورگر Edge است که در عرضه نهایی ماه جولای وجود نخواهد داشت. از طرف دیگر، شرکت یاد شده خود را برای آپدیت بزرگتری آماده می کند که در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید؛ آپدیتی به نام Redstone یا سنگ سرخ.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Guney
    Guney | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    اینم جالبه

    " آیا کامپیوتر شما قابلیت ارتقا به ویندوز ۱۰ را دارد؟ "

    http://goo.gl/dy5jxi

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی