ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رزولوشن نمایشگرهای آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس ارتقا می یابند [شایعه]

اپل از جمله شرکت هایی محسوب می شود که معمولاً در هر نسخه ی جدید تلفن هوشمندش به یکباره تحولات بزرگ و چشم گیری پدید نمی آورد و ترجیح می دهد به جای اینکه یک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اپل از جمله شرکت هایی محسوب می شود که معمولاً در هر نسخه ی جدید تلفن هوشمندش به یکباره تحولات بزرگ و چشم گیری پدید نمی آورد و ترجیح می دهد به جای اینکه یک تکنولوژی را بلافاصله وارد محصولاتش نماید ابتدا کیفیت و کارایی شان را محک زده و سپس آنها را به کار بندد.

این رفتار شرکت یاد شده را به وضوح می توانید در تصمیماتی که در رابطه با نمایشگر آیفون هایش اتخاذ نموده مشاهده کنید، در روزگاری که بسیاری از برندهای تولید کننده ی محصولات اندرویدی به سمت نمایشگرهای ۵ اینچی و حتی بزرگتر از آن رفته بودند، ساکنین کوپرتینو در مقابل این امر مقاومت می کردند تا اینکه رفته رفته چنین موبایلی هایی در بازار مورد استقبال واقع شدند و اپل نیز عاقبت پذیرفت که آیفون ۶ پلاس را تولید نماید.

اکنون نیز شنیده می شود که شاید برند اول جهان به این نتیجه رسیده باشد که باید در مورد رزولوشن صفحه نمایش اسمارت فون هایش تجدید نظر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق شایعات انتشار یافته از زنجیره ی تولید اپل، یک منبع شناخته شده ی چینی ذکر نموده که احتمال می رود کمپانی مذکور در آیفون ۶ اس نمایشگری تمام HD و با رزولوشن ۱۰۸۰P به کار گیرد و نسخه ی بزرگتر آن نیز دارای صفحه نمایشی با کیفیت 2K باشد.

به تازگی در شایعه ای دیگر گفته شده بود اپل ۱.۷ میلیارد دلار در یکی از بزرگترین تولید کنندگان نمایشگرهای تلفن های هوشمند موسوم به JDI سرمایه گذاری کرده، تا کارخانجاتی جدید برای ساخت صفحه نمایش های آیفون احداث گردد و حالا بر حسب این شایعه جدید می توان علت اخبار پیشین را درک نمود، زیرا ظاهرا اهالی کوپرتینو نیازمند پانل های نمایشگری متفاوت و با کیفیت تر هستند.

همچنین منابعی که در مورد صفحه نمایش های آیفون و رزولوشن آنها اطلاع رسانی کرده اند، تائید نموده اند موبایل های بعدی اپل از سنسورهای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی با تکنولوژی RGBW و کارایی بسیار خوب در نور کم بهره خواهند برد.

در صورتیکه مجموع شایعات ذکر شده در بالا صحت داشته باشند به یقین نسل بعدی تلفن های هوشمند غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو بسیار بیشتر از آنچه که انتظارش می رفته ارتقا یافته است. هر چند که هنوز باید منتظر بمانیم تا مشخص شود کدامیک از این موارد به حقیقت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    واینک رزولوشن تحولی در جهان ایا ایفون بعدی به رزولوشن خلاصه میشود ایا دوربین ارتقا پیدا میکند همه ی اینها در گفتگو ویژه خبری ساعت12 در دیجاتو مهمان برنامه جناب کوک

  • محد
    محد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    برند ااول جهان باید به این نتیجه رسیده باشد...
    منظور از برند اول جهان اپلهههه؟؟؟؟؟
    نشد مقاله ای بدون تعصب بر روی اپل باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی