ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در مورد میزان تولید آیپد ۱۲.۹ اینچی خود بسیار با احتیاط عمل می کند

وب سایت تایوانی دیجی تایمز به نقل از برخی از اعضای زنجیره تامین قطعات کمپانی اپل، ذکر نموده که این شرکت در زمینه میزان تولید آیپد ۱۲.۹ اینچی اش دقت نظر خاصی به خرج داده و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

وب سایت تایوانی دیجی تایمز به نقل از برخی از اعضای زنجیره تامین قطعات کمپانی اپل، ذکر نموده که این شرکت در زمینه میزان تولید آیپد ۱۲.۹ اینچی اش دقت نظر خاصی به خرج داده و بسیار با احتیاط عمل می کند تا مبادا دچار ضرر نگردد.

به زبان دیگر گفته می شود کمپانی ساکن کوپرتینو می خواهد آیپد بزرگترش را به شکلی محدود تولید کند و اعداد و ارقام مرتبط به این موضوع با آنچه که پیش تر انتظار می رفته تفاوت بسیاری دارند. البته متاسفانه هیچ یک از این منبع رقم هایی دقیق را عنوان نکرده اند و تنها اشاره ای کلی به موضوع مورد بحث صورت داده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از سال ۲۰۱۳ تا به امروز این شایعه وجود دارد که اپل می خواهد نسخه ای با ابعاد بزرگتر از تبلت خودش را آماده و روانه ی بازار کند ولی در مورد میزان تقاضا برای چنین محصولی با تردید مواجه بوده و به همین علت ایده ی مذکور را به تعویق می اندازد.

گزارش دیجی تایمز می افزاید اهالی کوپرتینو عاقبت بر نگرانی هایشان غلبه کرده و قصد کرده اند تولید انبوه دیوایس یاد شده را از سپتامبر سال جاری آغاز و آن را در اواسط ماه نوامبر به کاربران عرضه نمایند.

شایعات و اطلاعات به بیرون درز یافته اخیر حکایت از این دارند که آیپد پرو یا همان آیپد پلاس صرفاً به منظور رقابت با سرفس پرو ۳ مایکروسافت وارد بازار خواهد شد و هدفش چیزی جز جذب کاربرانی که به دنبال بهره وری بیشتر هستند نخواهد بود.

گفته می شود این آیپد جدید نمایشگری با تراکم پیکسلی مشابه آیپد ایر ۲ خواهد داشت و شرکت سازنده یک استایلوس را نیز برایش در نظر گرفته، ضمن اینکه برخی منابع هم باور دارند صفحه نمایش آن از فناوری فورس تاچ بهره خواهد برد.

حافظه ی رم بیشتر، پردازنده ی قوی تر و مجهز بودن به درگاه USB 3.1 نیز از دیگر گمانه زنی های مطرح هستند، هر چند که هنوز نمی توان به هیچ یک از آنها با دید قطعیت نگریست.

شایان ذکر است گزارش های تازه انتشار یافته کماکان روندی نزولی را برای بازار تبلت ها روایت می کنند و از همین رو محتاطانه عمل نمودن اپل در میزان تولید امری چندان غیر منطقی به نظر نمی رسد. در نهایت باید منتظر ماند و دید آیا آیپد پرو شانسی برای رقابت با همتای ساخته و پرداخته شده اش توسط اهالی ردموند خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    کیفیت ساختی بالاتر از محصولات اپل ندیدم

    • AK_007
      AK_007 | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

      من دیدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی