ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از Mi TV 2S رونمایی کرد

شرکت شیائومی محصول جدیدی از سری Mi TV با نام Mi TV 2S معرفی نمود. این تلویزیون از آخرین ورژن نرم افزار MIUI که بر اساس اندروید 5 ساخته شده پشتیبانی می کند و نمایشگری 48 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

شرکت شیائومی محصول جدیدی از سری Mi TV با نام Mi TV 2S معرفی نمود. این تلویزیون از آخرین ورژن نرم افزار MIUI که بر اساس اندروید 5 ساخته شده پشتیبانی می کند و نمایشگری 48 اینچی با وضوح تصویر 4K را داراست. گفتنی است که ضخامت آن 9.9 میلی متر است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چیپ MStar 6A928 با چهار هسته پردازشی Cortex A17 که سرعتی معادل 1.4 گیگاهرتز دارند به همراه پردازنده گرافیکی Mali T760MP4 در زیر نمایشگر جای خوش کرده اند. پنل 10 بیتی می تواند تصاویر 4K را به صورت 60 هرتز اجرا کنید و دارای پورت های HDMI 2.0 و USB 3.0 خواهد بود. بلوتوث 4.0 و وای فای نیز از دیگر قابلیت های تلویزیون هستند. Mi TV 2S دو گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

در طول اجرای برنامه و معرفی تلویزیون، شیائومی تصاویری از تلویزیون های رقیب نیز به نمایش گذاشت. تصویر اول مربوط به تلویزیون شیائومی و دیگر تصاویر مربوط به سامسونگ، سونی و شارپ هستند:

mi-tv-2s-image-quality

البته تصمیم جالب شیائومی در این ارتباط را نباید از یاد برد. تلویزیون را می توانید در رنگ های مختلف آبی، صورتی، سبز و طلایی خریداری کنید. قیمت های مناسب همیشه بخشی از سیاست این شرکت چینی بوده و Mi TV 2S نیز از قاعده مستثنی نیست و 2999 یوآن معادل 485 دلار قیمت گذاری شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (71 مورد)
  • Notam
    Notam | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    سلام
    میتونین برای سفارش موبایل های شیائومی به آدرس زیر مراجعه کنید.با قیمتی مناسب و مدت زمان حداکثر یک هفته ای محصول به دستتون میرسه.
    iranxiaomi.avablog.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی