ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع جدید از احتمال توقف عرضه آیپد مینی می گویند

رسانه چینی زبان Economic Daily News ادعا کرده که اپل در نظر دارد با توقف پشتیبانی از سری کوچک تر آیپد هایش، تمرکز را روی محصولات دیگر بگذارد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، احتمالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

رسانه چینی زبان Economic Daily News ادعا کرده که اپل در نظر دارد با توقف پشتیبانی از سری کوچک تر آیپد هایش، تمرکز را روی محصولات دیگر بگذارد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، احتمالا اپل بدجور سرگرم ساخت و توسعه آیپدهای 12 اینچی شده و به موفقیت آن ها ایمان دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Liaoxian Li، مشاور سرمایه گذاری شرکت Fubon Hardware در این گزارش بیان کرده که تولید آیپد مینی ها به این جهت متوقف می شود که اپل بتواند روی آیپدهای بزرگ کار کند.

این اولین باری نیست که چنین شایعه ای را می شنویم. در نوامبر سال گذشته بود که همین رسانه برای اولین بار آیپد 12 اینچی و عدم تولید آیپد مینی را پیش کشید اما تا به امروز خبر و شایعه دیگری پیرامون آن شنیده نشده بود.

همین علت احتمالا سبب می شود که امسال اپل قصد عرضه آیپد ایر هم نداشته باشد و آن را به سال بعد موکول کند. کوپرتینویی ها هنوز حرفی از آیپد 12 اینچی به میان نیاورده اند اما شایعات به قدری قوی است که مرتبا در مورد آن ها می شنویم.

cirpipad

طی نظر سنجی به عمل آمده از 500 خریدار محصولات اپل توسط سازمان CIRP، به نظر می رسد که آیپدهای 9.7 اینچی محبوب ترین محصولات این شرکت به حساب می آیند. نسل اول و دوم آیپد ایرها در سه ماهه ابتدایی سال 2015، رقمی معادل 63 درصد فروش آیپدها را تشکیل می دادند. پس مشخص است که مردم علاقه بیشتری به آیپد بزرگ تر دارند تا آیپد مینی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    افرین به اپل که شرایط بازار و درست میسنجه
    با اومدن ایفون های 5.5 اینچی ساخت ایپد 7.9 اینچی بیهودست کاربر واسه دو اینچ بزرگتر پول نمیده
    الان بهتره اول ایپد پرو رو معرفی کنه بهتر از سرفیس پرو 3 با کیبورد جدا شونده مکبوک ایر و قلمی بهتر وبا کارایی بیشتر از قلم سرفیس پرو 3

    منتظر یه دستگاه کاملتریم از سرفیس تا بتونم جایگزین سرفیس کنمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی