ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت و مشخصات تلفن هوشمند M2 از Meizu فاش شد

تغییرات جدید در فهرست محصولات یک فروشگاه آنلاین چینی، مشخصات و قیمت محصول تازه Meizu به نام M2 را فاش کرده است. انتظار می‌ رفت که این دستگاه فردا معرفی شود اما حالا می‌توان از ویژگی‌ ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

تغییرات جدید در فهرست محصولات یک فروشگاه آنلاین چینی، مشخصات و قیمت محصول تازه Meizu به نام M2 را فاش کرده است. انتظار می‌ رفت که این دستگاه فردا معرفی شود اما حالا می‌توان از ویژگی‌ های فنی و شرایط قیمتی آن اطلاعات کامل‌ تری به دست آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

این دستگاه از صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشون 720p بهره برده و چیپست‌های 64 بیتی مدیاتک MT6735 آن را همراهی می کنند. پردازنده چهار هسته‌ ای با توان 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌ های فنی این موبایل هستند؛ کاربرانی که نیاز به حافظه بیشتر دارند نیز می‌ توانند از کارت حافظه 128 گیگابایتی میکرو اس دی استفاده کنند.

rsz_1meizu-m2-is-listed-on-tmall

در بخش پشتی M2 می توان یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را یافت و از سوی دیگر نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بخش جلوی موبایل برای علاقه مندان به ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته شده. محصول جدید Meizu‌ از باتری قدرتمند 2500 میلی‌ آمپر بر ساعت نیرو گرفته و به صورت پیش فرض با اندروید 5 عرضه خواهد شد. مدل M2‌ همچنین از اتصال 4G LTE و قابلیت استفاده از دو سیم کارت به شکل همزمان هم پشتیبانی به عمل می آورد.

تلفن هوشمند تازه Meizu قیمتی معادل با 96 دلار و ضخامتی برابر 8.7 میلی متر دارد. با وجود آن که به نظر می‌ رسد مشتریان زیادی منتظر این دستگاه باشند، فعلا اطلاعات مربوط به M2‌ در فروشگاه TMall از  دسترس خارج شده‌ اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aarshiaa
    aarshiaa | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    با توجه به قيمتش عاليه

مطالب پیشنهادی