ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمرکز سامسونگ بر S6 Edge Plus؛ نوت ۵ در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد [شایعه]

بنا بر شایعات اخیر، سامسونگ در حال آمادگی برای عرضه دو موبایل بزرگ و قدرتمند به بازار است. گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس. انتظار می‌ رود که هر دو دستگاه تا ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

بنا بر شایعات اخیر، سامسونگ در حال آمادگی برای عرضه دو موبایل بزرگ و قدرتمند به بازار است. گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس. انتظار می‌ رود که هر دو دستگاه تا روز 13 آگوست معرفی شوند. دستگاه‌ هایی با ویژگی‌ های مشترک بسیار اما تفاوت‌ های کلیدی. نشریه «کره هرالد» امروز اعلام کرد که احتمال دارد سامسونگ تاکید بیشتری بر بازاریابی اج 6 پلاس داشته باشد؛ دستگاهی که به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

از طرفی گلکسی نوت 5 احتمالا در بازارهای محدودی در دسترس خواهد بود. بازارهایی مانند کره‌ جنوبی، آمریکا و چند کشور دیگر که نسخه‌ های قبلی گلکسی در آن فروش موفقی را تجربه کرده‌ اند. هم‌ چنین گزارش شده که یک مقام رسمی در سامسونگ اعلام کرده مذاکرات با اپراتورهای بین‌المللی برای فروش گلکسی 6 اج پلاس تقریبا به پایان رسیده‌ اند، در حالی که جزییات برنامه‌ ها برای عرضه گلکسی نوت 5 هنوز به سرانجام مشخصی نرسیده اند.

به گفته نشریه کره هرالد ، سامسونگ می‌ خواهد با عرضه جهانی اج پلاس و فروش محدود شده‌ تر نوت 5 از تکرار اتفاقی که برای موبایل‌های گلکسی اس 6 و اج رخ داد، جلوگیری کند. پرچمدارهایی که هر دو برای یک سهم از بازار با یکدیگر رقابت می‌ کردند هر چند که فروش نسخه اج فراتر از انتظارات اولیه سامسونگ بود.

هر چند با توجه به فروش مناسب این دستگاه‌ ها، شاید چنین رقابتی برای سامسونگ مسئله‌ای مهم نباشد.در اوایل سال جاری، سامسونگ در تامین تقاضا برای گلکسی اس 6 اج عقب مانده بود؛ اتفاقی که نشان می‌داد آنها در تخمین موفقیت این دستگاه اشتباه کرده بودند.حال به نظر می‌ رسد همین موضوع دلیلی برای تمرکز بیشتر سامسونگ بر نسخه اج 6 پلاس نسبت به نوت 5 شده است. هر چند که باید تا مشاهده برنامه‌ های نهایی سامسونگ صبر کنیم .

هر دو دستگاه از  نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2K، چیپست 7420 اکسینوس، 4 گیگابایت رم و دوربین 16 مگاپیکلسی برخوردار هستند. تفاوت‌ ها ولی قابل توجه هستند، برای مثال نوت 5 از قلم استایلوس استفاده می‌کند اما اج پلاس 6 مجهز به صفحه نمایش منحنی بوده و تقریبا مشابه با وضعیت گلکسی اس 6 اج، در اکثر نقاط دنیا قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    بعید میدونم همچین چیزی باشه ، سامسونگ اتفاقا سیاست عرضه محصولاتش نشون داده که مشکلی نداره فروشش رو تقسیم کنه توی محصولات ، از نظر عرضه و تبلیغات هم که قدرتمندتر از این حرفاست ، نوت هم که سری ای هست که کسی حرفی برا گفتن جلوش نداره . دیوانه ست مگه محدودش کنه.

  • رامين
    رامين | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    يعني چييييييييييييييييييي
    من نوت ميخواااااااااااااااام. اچ به چه دردم ميخوره؟!؟!
    اصلا گوشي بدون قلم از هييييييييييييچ شركتي معني نداره. يعني چي كه محدود ميكنه !!!
    تو دنيا فقط و فقط يه گوشي بدرد بخور و همه كاره بود كه اونم نوت بود. اينو محدود كنه؟!!!!
    واقعا كه.....

  • poria
    poria | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    ?????????wdf

  • arwp
    arwp | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    فکر خودکشی زده به سرش

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    احتمالا مکالمات لو رفته رو بد ترجمه کردن! باید برعکس باشه! بعد یعنی سامی اینقدر از اپل می ترسه که می خاد زود تر معرفی کنه!؟ وایسا عین مرد مبارزه!کن!
    اج هم احتمالا بزاره برای IFA !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی