ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رها کردن عضو زخمی؛ پیوندهای یوتوب با گوگل پلاس قطع خواهند شد

گوگل دیگر کاربران را اجبار به داشتن اکانت گوگل پلاس برای فعالیت در یوتیوب نخواهد کرد و به نظر می‌ رسد که این شبکه اجتماعی در حال از دست دادن هر چه بیشتر جایگاهش در میان ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

گوگل دیگر کاربران را اجبار به داشتن اکانت گوگل پلاس برای فعالیت در یوتیوب نخواهد کرد و به نظر می‌ رسد که این شبکه اجتماعی در حال از دست دادن هر چه بیشتر جایگاهش در میان سرویس های مختلف غول جست و جوی اینترنتی است. اتفاقی که به نظر نمی رسد چندان کاربران گوگل را ناراحت و نگران کرده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

گوگل پلاس مدت هاست که حال و روز خوشی ندارد و گزارش های خوبی از روند توسعه فنی و فعالیت کاربرانش به گوش نمی‌ رسد. خود شرکت مورد بحث هم طی چند ماه اخیر در حال از بین بردن پیوندهای این محصول با سایر خدماتش بوده و به نظر می رسد که از آن قطع امید کرده است. ماجرا با سرویس Google Photos آغاز شد؛ وقتی گوگل اعلام کرد که نیازی نیست کاربران برای استفاده از سرویس یاد شده، حساب کاربری پلاس داشته باشند.

حالا همین شرکت به صورت رسمی از برنامه‌ هایش برای حذف پیوندهای گوگل پلاس با سایر سرویس‌ هایش خبر داده است.

کمپانی مورد بحث در بیانیه جدیدش اعلام نموده که طی چند هفته آینده دیگر برای کامنت گذاری، لایک زدن و ساخت کانال در یوتیوب احتیاجی به حساب کاربری در گوگل پلاس نخواهید داشت؛ هر چند که هنوز نیاز به گوگل اکانت برای دسترسی به این ویژگی ها باقی خواهد ماند.

تغییرات جدید به این معنا هستند که نظرات شما در یوتیوب فقط در همان مکان به نمایش کشیده خواهند شد؛ برخلاف وضعیت فعلی که این نظرات در گوگل پلاس هم قابل مشاهده هستند. این تغییر از امروز اجرایی شده اما حذف پیوند حساب گوگل پلاس با یوتیوب، چند هفته ای به طول خواهد انجامید.

یوتیوب نخستین سرویس از خانواده گوگل است که پیوندهایش با گوگل پلاس را حذف می کند و در ماه‌ های آینده سایر سرویس های معین شده نیز از این فرآیند پیروی خواهند کرد. همچنین تیم یوتیوب وعده داده که به زودی از حجم نظرات اسپم درباره ویدئوها کاسته خواهد شد. طبق آخرین آمار نظرات منفی در یوتیوب کاهشی 35 درصدی داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • capitan shahab
    capitan shahab | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    گوگل پلاس عین شبکه ۴ صدا و سیما میمونه اگه حذفش هم کنند کسی متوجه نمیشه

    • پوریا ماندگار
      پوریا ماندگار | ۷ مرداد ۱۳۹۴

      من خیلی دوس دارم گوگل پلاسو

مطالب پیشنهادی