ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به تلفن های هوشمند مقاوم در برابر آب در سال ۲۰۱۵

مقاوم به غبار و آب بودن یکی از محبوب ترین ویژگی هایی است که اغلب کاربران تلفن های همراه را به خود جذب می کند. تولید کنندگان موبایل هم به این نیاز مصرف کنندگان پاسخ ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

مقاوم به غبار و آب بودن یکی از محبوب ترین ویژگی هایی است که اغلب کاربران تلفن های همراه را به خود جذب می کند. تولید کنندگان موبایل هم به این نیاز مصرف کنندگان پاسخ داده و تلفن های متعددی با این ویژگی را به بازار عرضه کرده اند. اگر شما هم به دنبال بهترین اسمارتفون های مقاوم به غبار و آب هستید، فهرستی که در ادامه مطلب خواهید دید می تواند برایتان مفید باشد؛ با دیجیاتو همراه باشید.

Alcatel OneTouch Conquest

rsz_alcatel-onetouch-conquest

این دستگاه یکی از جدیدترین محصولاتی است که با ویژگی مقاوم به آب و غبار بودن عرضه شده. موبایل OneTouch Conquest با قیمت بسیار مناسب 129 دلاری برای فروش قرار گرفته و ارزان ترین تلفن در بین سایر محصولات این فهرست است. از ویژگی های فنی آن می توان به استفاده از اندروید آبنبات چوبی، صفحه نمایش 720p و 5 اینچی و پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون 410 را اشاره کرد. موبایل جدید آلکاتل رم یک گیگابایتی دارد و حافظه داخلی 8 گیگابایتی اش هم قابل افزایش است و البته از تکنولوژی LTE هم پشتیبانی به عمل می آورد. دوربین 5 مگاپیکسلی و باتری 2500 میلی آمپری هم از دیگر مشخصات این تلفن همراه هستند.

مهم تر از همه موبایل OneTouch Conquest با برخورداری از گواهی IP67 قابلیت مقاوم به غبار بودنش را اثبات کرده و همچنین می تواند برای مدت 30 دقیقه در آبی به عمق یک متر دوام بیاورد. اگر می خواهید با هزینه کمتر از 150 دلار موبایل هوشمندی با قابلیت مقاوم به آب بودن بخرید، دستگاه جدید آلکاتل انتخاب مناسبی برای شماست.

CAT S40

rsz_cat-s40

موبایل های برند CAT در چند وقت اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند. مدل CAT S40 اما لقب سخت جان ترین دستگاه را در بین محصولات تولیدی این شرکت را به خود اختصاص داده. برای موبایلی با ظاهر زمخت، طراحی S40 بسیار خوب به نظر می‌ رسد و مشخصات فنی آن هم قابل توجه هستند. دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو، یک گیگابایت رم و شانزده گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 4.7 اینچی در این دستگاه تعبیه شده اند و توسط چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 210 پشتیبانی می شوند.

گواهی IP68 تضمین می کند که S40 مقاوم غبار بوده و می تواند تا عمق 1.5 متری آب بی هیچ مشکلی قرار بگیرد. در زمینه سقوط از ارتفاع هم رکورد خوبی برای دستگاه جدید CAT به ثبت رسیده و این موبایل می تواند بی هیچ مشکلی سقوط از ارتفاع 1.8 متری را هم تحمل کند. این تلفن هوشمند و مقاوم با قیمت 439 دلاری عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

Motorola Moto G 2015

rsz_motorola-moto-g-2015-review-003

این هفته شاهد معرفی سومین نسل از سری Moto G بودیم و موتورولا بار دیگر موبایلی خوش قیمت و میان رده را با این برند به بازار عرضه کرد. نسل جدید Moto G در دو مدل قیمتی مختلف عرضه شده که جزییات و مشخصات فنی آنها را پیشتر برایتان شرح داده ایم.

با این حال گفتنی است که نسل نوین Moto G برای اولین بار از قابلیت مقاوم به آب بودن هم برخوردار است و با استفاده از گواهی IPX7 تضمین می دهد که برای 30 دقیقه در عمق نیم متری آب دوام خواهد آورد. موتورولا در تبلیغاتش نشان داد که می توان از Moto G جدید در زیر باران استفاده کرد و حتی آن را درون ظرفی پر آب هم انداخت. البته دستگاه جدید موتورولا هنوز مقاوم به غبار نیست و از این بابت باید احتیاط کنید.

دو مدل مختلف Moto G جدید با قیمت های 187 و 203 دلار توسط کمپانی مذکور معرفی شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته اند؛ مشتریانی که حالا دلایل بیشتری برای خرید این میان رده‌ی مقاوم شده پیدا کرده اند.

Samsung Galaxy S6 Active

rsz_samsung-galaxy-s6-active-review-002

این موبایل بر پایه مدل اصلی گلکسی اس 6 ساخته شده و بنابراین یکی از به روز ترین تلفن های هوشمند سامسونگ است. مدل Active بیشتر ویژگی های گلکسی اصلی را پوشش می دهد از جمله صفحه نمایش 5.1 اینچی، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7420، 3 گیگابایت رم و دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی.

این دستگاه مقاوم به شوک بوده و افتادن از ارتفاع 1.2 متری نباید برایش مشکلی به وجود بیاورد. همچنین مانند CAT S40 از گواهی IP68 برخوردار بوده و مقاوم به آب و غبار است.

اگر قصد خرید این Galaxy S6 Active را دارید، سامسونگ مبلغ 695 دلار بر روی این تلفن هوشمند و مقاوم قیمت گذاری کرده است. قیمتی که با توجه به ویژگی های فنی این مدل، مناسب به نظر می‌ رسد.

Sony Xperia +Z3

sony-xperia-z3-plus-aa-1-840x560-w600

نسخه جدید اکسپریا دنبال کننده مسیر سال گذشته همین مدل بوده و لقب نازک ترین موبایل مقاوم به آب موجود در بازار { فقط 6.9 میلی متر } را به خود اختصاص داده است.

درست مانند CAT S40 و Samsung Galaxy S6 Active این موبایل هم موفق به دریافت گواهینامه  IP68 شده و با دوربین 21 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080P و حافظه داخلی 32 گیگابایت، سخت افزار قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دوربین 21 مگاپیکسلی و چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 810 هم از دیگر ویژگی های موبایل سونی هستند. باتری 2930 میلی آمپری Z3+ هم می تواند تا دو روز دوام بیاورد و اگر خصوصیات فنی این تلفن نظرتان را جلب کرده، می توانید با قیمت 600 دلار آن را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • abolfazl
    abolfazl | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴


    xperia m4 aquaنیست!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی