ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی ساندبار خمیده و بی سیم HS8 را معرفی کرد

ال جی یک ساندبار بی سیم خمیده ۴.۱ کاناله جدید را به بازار عرضه کرده است. این اسپیکر جدید ۳۸۰ وات قدرت دارد و ضمن پشتیبانی از گوگل کست، به فناوری Music Flow توسعه یافته توسط LG ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

ال جی یک ساندبار بی سیم خمیده ۴.۱ کاناله جدید را به بازار عرضه کرده است. این اسپیکر جدید ۳۸۰ وات قدرت دارد و ضمن پشتیبانی از گوگل کست، به فناوری Music Flow توسعه یافته توسط LG نیز مجهز است.

به دلیل پشتیبانی HS8 از شبکه وای-فای، کاربر می تواند این محصول را به دیگر اسپیکرهای مجهز به فناوری Music Flow متصل کرده و بر اساس نیاز خود یک سیستم صوتی چند کاناله و شخصی سازی شده بسازد و علاوه بر آن امکان اتصال از طریق بلوتوث نیز وجود دارد.

ال جی اعلام کرده خمیده بودن و قرارگیری تیوترهای این اسپیکر در انتهای ۲ سوی آن، باعث شده صدای HS8 نسبت به نمونه های عادی و تحت فراگیرتر به گوش برسد.

این ساندبار همچنین به حالت i-Sound مجهز است که از طریق آن می تواند همانند یک اکولایز خودکار، تنظیمات پخش صدا را به شکل پویا و بر اساس نوع محتوای در حال پخش تغییر دهد.

پشتیبانی از Google Cast نیز به کاربر امکان می دهد موسیقی موجود روی تلفن هوشمند خود را به شکل بی سیم از اسپیکر پخش کند و یا با اتصال HS8 به دیگر اسپیکرهای مجهز به این فناوری، سیستم صوتی چند کاناله مطابق با سلیقه خود را بسازد. این اسپیکر ۱.۲ متری همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد.

ساندبار HS8 از هفته آینده در بازارهای اروپا قابل خرید خواهد بود، اما هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه آن در بازارهای دیگر اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • parsa p
    parsa p | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    چه چیزیه . ایول

  • آرش امیری
    آرش امیری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    محصول و ایده ی جالبیه .

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    قشنگه.

مطالب پیشنهادی