ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید M، «مارشملو» نام دارد و نسخه ششم از این پلتفرم است

گوگل شب گذشته به شکل رسمی تایید کرد که اندروید M، «مارشملو - Marshmallow» نام خواهد داشت و البته نسخه ششم این پلتفرم جهانی نیز خواهد بود. در ماه مه و پس از کنفرانس توسعه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۱

گوگل شب گذشته به شکل رسمی تایید کرد که اندروید M، «مارشملو - Marshmallow» نام خواهد داشت و البته نسخه ششم این پلتفرم جهانی نیز خواهد بود. در ماه مه و پس از کنفرانس توسعه دهندگان ملقب به I/O، گوگل نسخه های پیش نمایش M را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد که می توان گفت هوشمندترین نسخه اندروید تا به امروز بوده و از هوش ماشینی در آن بهره های بسیاری گرفته شده است.

پس از اعلام نام اصلی، گوگل سومین نسخه پیش نمایش که در واقع آخرین آنها نیز هست را برای توسعه دهندگان ارائه داده که هم اکنون نیز در دسترس علاقه مندان است و امکان نصب آن در موبایل های سری نکسوس وجود دارد.

گوگل در بلاگ اش می نویسد: «پیش نمایش ها تا حد بسیاری با ثبات گشته اند اما هنوز برای استفاده عمومی کاربران مناسب نیستند. در پاییز امسال، اندروید ۶.۰ با نام مارشملو به دست کاربران خواهد رسید که یا می توانند از طریق نصب دستی ایمیج های کارخانه ای و یا آپدیت های OTA آن را در محصولات نکسوسی خود دریافت کنند.»

مارشملو، عالیست و می توان گفت هر آنچه که تا کنون کاربران اندروید از آن خواسته اند را گوگل در نسخه ششم از پلتفرم خود قرار داده. از محدود کردن دسترسی اپلیکیشن ها گرفته تا اندروید پی و پشتیبانی رسمی از USB-C و بهینه سازی های مرتبط با باتری که تا پیش از این، همین مورد آخر را می شد یکی از نقطه ضعف های محصولات اندرویدی به حساب آورد.

از سوی دیگر چنین باوری وجود دارد که امسال گوگل در حال کار بر روی ۲ تلفن همراه نکسوسی است که یکی از آنها را هوآوی می سازد و سازنده ی دیگری، ال جی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    اگه گوشی میخوایین سفارش بدین به شارژشم باید توجه کنی چون مقدار ولتاژ برق ایران 230 ولی کشورها ی دیگه ولتاژ برق شون فرق میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی