ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت (PIXI 3 (10 آلکاتل معرفی شد

آلکاتل عضو جدیدی را به خانواده محصولات PIXI 3 خود اضافه نمود. این عضو جدید که (PIXI 3 (10 نام دارد یک تبلت اقتصادی در قالب دو نسخه پشتیبانی کننده از وای فای یا 3G است که دست کم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

آلکاتل عضو جدیدی را به خانواده محصولات PIXI 3 خود اضافه نمود. این عضو جدید که (PIXI 3 (10 نام دارد یک تبلت اقتصادی در قالب دو نسخه پشتیبانی کننده از وای فای یا 3G است که دست کم دو رنگ مشکی و سفید برای آن در نظر گرفته شده.

احتمال می رود که شرکت سازنده این محصول دو نسخه 7 و هشت اینچی را نیز به خانواده PIXI 3 اضافه نماید اما فعلا مدل 10 اینچی آن را رونمایی کرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یک چیپست 32 بیتی و دو هسته ای مدیاتک با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز و همچنین یک گیگابایت رم امکانات این تبلت در حوزه پردازشی را تشکیل می دهند و به همین خاطر می توان آن را در زمره محصولات اقتصادی جای داد.

برای علاقمندان به عکاسی هم باید بگوییم که امکانات تصویری دستگاه به یک دوربین 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی خلاصه می شوند که با در نظر داشتن حداقل امکانات تصویری تلفن های هوشمند سال 2015 می توان آن را در این ضعیف حوزه قلمداد کرد هرچند که برای برقراری تماس های ویدئویی همان حسگر دو مگاپیکسلی هم کفایت می کند و اصلی ترین مساله کیفیت و هماهنگی نرم افزار و حسگر دوربین است.

انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری 4060 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که به نظر نمی رسد عمر خوبی داشته باشد.

این تبلت از نسخه 5.0 اندروید بهره می برد و هیچ سیستم عامل دیگری برای آن در نظر گرفته نشده است؛ اگر خاطرتان باشد سری PIXI 3 آلکاتل نخستین بار با سه تلفن همراه مختلف معرفی گردید که همگی آنها در قالب نسخه هایی با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و فایرفاکس عرضه می شدند.

قیمت و تاریخ عرضه این محصول هم هنوز اعلام نشده و باید همچنان برای اطلاع از این جزئیات منتشر اعلام خبر شرکت سازنده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی