ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ نیز در دو نسخه تولید می شود

بر طبق گزارش هایی که از جانب رسانه های کشور کره جنوبی منتشر شده گفته می شود سامسونگ مشغول آماده سازی دو نسخه از تلفن هوشمند گلکسی اس ۷  است و بنا دارد تا این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

بر طبق گزارش هایی که از جانب رسانه های کشور کره جنوبی منتشر شده گفته می شود سامسونگ مشغول آماده سازی دو نسخه از تلفن هوشمند گلکسی اس ۷  است و بنا دارد تا این محصول را در دو سایز متفاوت نمایشگر راهی بازار کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در صورتیکه اطلاعات به بیرون درز یافته از جانب منبع شایعه مورد بحث صحت داشته باشند گلکسی اس ۷ استاندارد دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد بود و البته می بایست منتظر یک نسخه ی بهره مند از نمایشگر ۵.۸ اینچی نیز باشیم.

گفتنی است چنین رویدادی چندان دور از ذهن هم نخواهد بود، زیرا کره ای ها در زمان حاضر نیز گلکسی اس ۶ را در دو نسخه ی معمول و گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی کرده اند که یکی ابعاد موبایلی عادی را دارد و دیگری به خوبی می تواند نقش فبلتی قدرتمند را ایفا کند.

ضمناً گزارش یاد شده می افزاید در مورد گلکسی اس ۷ با نمایشگری که رزولوشن 4K ارائه می کند طرف خواهیم بود، هر چند دقیقاً مشخص نگشته که آیا صفحه نمایش هر دو نسخه چنین رزولوشنی را ارائه می نمایند یا خیر.

بد نیست یادآور شویم که فعلاً اسمارت فون اکسپریا Z5 پریمیوم از سونی تنها دیوایسی به حساب می آید که از نمایشگر 4K با ابعاد ۵.۵ اینچی بهره مند بوده و تراکم پیکسلی برابر 808ppi را در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد.

از دیگر صحبت های مطرح شده در رابطه با کهکشانی بعدی کره ای ها نیز اینکه بازهم باید در انتظار موبایلی دارای ۴ گیگابایت حافظه ی رم باشیم و ظاهراً ماژول های ۶ گیگابایتی که امروز در خبرها در موردشان شنیدیم برای استفاده در اس ۷ آماده نبوده و احتمالاً شاهد حضورشان در گلکسی نوت ۶ خواهیم بود.

آخرین حرف به میان آمده نیز حکایت از عرضه ی گلکسی اس ۷ در پایان ۲۰۱۵ دارد. هنوز تا روزهای پایانی سال جاری زمان زیادی باقی مانده و به یقین تا تاریخ یاد شده شاهد به بیرون درز کردن اطلاعات و جزئیات بیشتری خواهیم بود و رفته رفته صحت شایعات کنونی مشخص تر می شوند.

بررسی ویدئویی دیجیاتو از گلکسی اس ۶:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سپی بانو
    سپی بانو | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    من اس 6 دارم محشره :)
    عاشقشم

مطالب پیشنهادی