ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی ZTE در حال توسعه یک موبایل بدون دوربین است

تا کنون مشاهده کرده ایم که برخی از محصولات و موبایل های سازمانی بلک بری، بدون دوربین عرضه شده اند چرا که گاهی شرکت ها، ترجیح می دهند تلفن های هوشمند بدون دوربینی را در اختیار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تا کنون مشاهده کرده ایم که برخی از محصولات و موبایل های سازمانی بلک بری، بدون دوربین عرضه شده اند چرا که گاهی شرکت ها، ترجیح می دهند تلفن های هوشمند بدون دوربینی را در اختیار کارمندان خود قرار دهند.

حال به نظر می رسد که تلفن هوشمندی از ZTE با همین مشخصات قرار است به زودی معرفی گردد. البته در بیشتر مواقع، تلفن های همراه بدون دوربین یا هوشمند نیستند و یا به طور کلی از سخت افزار بسیار پایین تری بهره می برند اما S3003 از ZTE، چنین نیست. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اخیرا مشخصات موبایل S3003 از ZTE در سازمان TENAA به ثبت رسیده و بر اساس اطلاعاتی که همین رگولاتوری منتشر کرده، این اسمارت فون فاقد هرگونه دوربینی است.

در چنین حالتی، شاید برایتان جالب باشد بدانید که به طور کلی ماژول دوربین، چه هزینه ای برای سازنده در بر دارد و آیا حذف کردنش می تواند منجر به کاهش هزینه ها گردد یا خیر؟ پاسخ، این است که یک ماژول دوربین معمولی که در موبایل های میان رده استفاده می شود، چیزی حدود ۱۰ دلار برای سازنده هزینه خواهد داشت.

ZTE S3003 از یک نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن HD بهره می برد. این ترکیب اندازه و رزولوشن، چگالی ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ را به همراه خواهد داشت که برای یک میان رده، قابل قبول است. پردازنده این دستگاه هم نامعلوم بوده اما ۴ هسته ای و با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است. از طرف دیگر یک گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات در آن به کار رفته.

ذکر شده که این موبایل ۷.۴ میلیمتر ضخامت و ۱۱۷ گرم وزن دارد. ZTE همچنین پشتیبانی از TD-LTE را به S3003 آورده است.

Camera-less-ZTE-S3003-is-certified-in-China-by-TENAA (1)-w600 Camera-less-ZTE-S3003-is-certified-in-China-by-TENAA-w600

Camera-less-ZTE-S3003-is-certified-in-China-by-TENAA (4)

Camera-less-ZTE-S3003-is-certified-in-China-by-TENAA (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • دوست
    دوست | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    روي صحبتم فقط با اون دوست عزيزيه كه ميگه مث ماشين بدون چراغ جلو هست اگه ممكنه يكم موضوع رو بيشتر بشكافه واضح تر بگه متوجه شيم ربطشو!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی