ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش های جدید از عرضه گلکسی اس 7 در ماه فوریه 2016 خبر می دهند

اگر گزارشی که از دفتر مرکزی سامسونگ در کره جنوبی به دست رسانه ها رسیده حقیقت داشته باشد، گلکسی اس 7، پرچمدار بعدی سامسونگ در اولین ماه میلادی سال 2016 (دی-بهمن) معرفی، و در ماه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اگر گزارشی که از دفتر مرکزی سامسونگ در کره جنوبی به دست رسانه ها رسیده حقیقت داشته باشد، گلکسی اس 7، پرچمدار بعدی سامسونگ در اولین ماه میلادی سال 2016 (دی-بهمن) معرفی، و در ماه دوم (بهمن-اسفند) به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این نیز شنیده بودیم که سامسونگ فرآیند تولید و توسعه پرچمدار بعدی خود را سرعت بخشیده و می خواهد زودتر از سال های پیشین، آن را به بازار بفرستد. گزارش امروز نیز به صحت و صغم گفته های پیشین می افزاید و احتمالا گلکسی اس 7، دو ماه زودتر از رسم هر ساله به بازار آید.

تحلیلگر سازمان SK Securities، ارگانی وابسته به یکی از اپراتورهای کره جنوبی، این گزارش را اعلام نموده. در حال حاضر جزئیات خاصی از زمان برگزاری کنفرانس رونمایی و تاریخ دقیق عرضه به بازار و قیمت محصول در دسترس نیست اما قطعا پیش از سال نوی خورشیدی، شاهد حضور کهکشانی جدید سامسونگ خواهیم بود.

گلکسی اس 5 و گلکسی اس 6، هر دو در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شدند و یک ماه بعد در آوریل (فروردین-اردیبهشت) به بازار آمدند اما گویا سامسونگ علاقه خود به معرفی محصولات اش در نمایشگاه های بزرگ را از دست داده. گلکسی نوت 5 نیز امسال برخلاف گذشته در IFA معرفی نشد و چند هفته پیش از آن، سامسونگ کنفرانسی جداگانه برای آن برگزار نمود.

براساس شایعات پیشین، گلکسی اس 7 مجهز به چیپست های اسنپدراگون 820 یا اگزینوس M1/8890 (بسته به بازاری که در آن منتشر می شود) خواهد بود. هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با سخت افزار و قابلیت های دیگر این تلفن همراه در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • اکبردزفولی
    اکبردزفولی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    باسلام به دوستان خوبم بدون هیچگونه اوراق بازدیدتان دوستان عرض کنم سامسونگ نوت همگی عالی وباکیفیت خوب تابحال عرضه شده من قبل ازورودگوشی اس7 ادج بهترین گوشی که داشته‌ام گالکسی نوت ادج بوده ولی باوجود گوشی جدیداس7ادج بایستی به سراغ این گوشی خارق العاده برویم ولات آنرا ببریم چون ازهربابت درجه یک است پرچمدارگوشی فقط سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی