ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آفیس حالا روی تمامی موبایل های اندرویدی ایسوس نصب خواهد شد

طی قرارداد اخیری که بین ایسوس و مایکروسافت به امضا رسید، شرکت ایسوس از این پس تمامی اپلیکیشن های آفیس و دیگر برنامه های مایکروسافت را روی تلفن های اندرویدی اش به صورت پیش فرض ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

طی قرارداد اخیری که بین ایسوس و مایکروسافت به امضا رسید، شرکت ایسوس از این پس تمامی اپلیکیشن های آفیس و دیگر برنامه های مایکروسافت را روی تلفن های اندرویدی اش به صورت پیش فرض ارائه خواهد داد.

ایسوس امروز به جمع سامسونگ، سونی، ال جی و بیش از 20 تولیدکننده دیگر تلفن های همراهی که با مایکروسافت دست داده اند پیوست. شرکت های مذکور موظف اند اپلیکیشن های اندرویدی مایکروسافت را روی تلفن های همراه و تبلت های شان نصب کنند.

سال گذشته، ایسوس به خاطر فشارهایی که از سوی مایکروسافت و گوگل وارد شد، دستگاه های دو سیستم عاملی خود را (ویندوز-اندرویدی) از دستور کار حذف کرد. مشکلات مایکروسافت و گوگل بالا گرفت اما چندی پیش با خبر شدیم که هر دو شرکت بالاخره وکلای شان را از دادگاه ها بیرون کشیده اند.

برخلاف استیو بالمر که علاقه شدیدی به از بین بردن سیستم عامل موبایل گوگل داشت، نادلا می خواهد با اسب های تروجان خود، اپلیکیشن هایش، وارد شده و مردم را به استفاده از محصولات شان ترغیب کند و ارائه اپ های پیش فرض روی تلفن های اندرویدی نیز یکی از همین اقدامات به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ح.کامکار
    ح.کامکار | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    اگر اجازه حذف کردن هم بده خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی