ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیروشی لاکهایمر از این پس رهبری واحد های اندروید، Chrome OS و کروم کست را عهده دار خواهد بود

مدل تجاری گوگل دستخوش تغییراتی نسبتاً بزرگ و مهم شده و بر حسب همین تغییرات ساختار خود شرکت نیز شامل دگرگونی هایی گشته است. بسیاری از پروژه های پیشین حالا بدل به کمپانی هایی مستقل شده اند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

مدل تجاری گوگل دستخوش تغییراتی نسبتاً بزرگ و مهم شده و بر حسب همین تغییرات ساختار خود شرکت نیز شامل دگرگونی هایی گشته است. بسیاری از پروژه های پیشین حالا بدل به کمپانی هایی مستقل شده اند که زیر نظر آلفابت به فعالیت و حیات خویش ادامه می دهند و البته رهبری خود گوگل نیز به ساندار پیچای سپرده شده و حالا او در تلاش است تا مسئولیت ها را به شکلی بهتر از قبل میان افرادی که لایق تر هستند تقسیم نماید.

در همین راستا پیچای به تازگی چندین تن از معاونین ارشد و افراد شاخص سابق را به سمت هایی مهم تر منصوب کرده و از این پس آنان نقشی کلیدی تر در پیکره برند بلند آوازه ی ساکن مانتین ویو خواهند داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس تحولات صورت پذیرفته نیل موهان حالا معاون ارشد واحد تبلیغات ویدئویی محسوب می شود و فلیپ شیندلر نیز معاون ارشد بخش عملیات ها و فروش بین الملل خواهد بود، در این بین مهم ترین و یکی از کلیدی ترین سمت ها هم به هیروشی لاک هایمر سپرده شده است.

لاکهایمر اکنون رهبری واحد مربوط به توسعه ی پلتفرم موبایلی گوگل موسوم به اندروید را بر عهده دارد و سرنوشت این سیستم عامل از این به بعد در دستان او خواهد بود. البته این تنها مسئولیت وی محسوب نمی شود و او به عنوان معاون ارشد بخش های کروم OS و کروم کست نیز شناخته خواهد شد.

Nexus-event-google-3

مطمئناً هر چه زمان بگذرد در مورد لاکهایمر بیشتر از قبل خواهیم شنید، فردی که تا به امروز برای بسیاری از افراد ناشناخته بوده؛ البته او در سال ۲۰۰۶ به گوگل آمده و تا به امروز نیز نقشی جدی را در تیم مدیریتی اندروید داشته.

باید منتظر ماند و دید تغییراتی که بر اساس نظر پیچای صورت گرفته اند چه اثری بر آینده کمپانی ساکن مانتین ویو خواهند گذاشت و مدیران جدید قادر خواهند بود از آزمون های سختی که در پیش رویشان قرار دارد با موفقیت بیرون بیایند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hublot
    hublot | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    دوستان از مسافرت دارم این نظرو مینویسم ! همه موفق باشید . راستی اینکه این گوگل هم در حال ورشکست شدنه و فقط اپل .

    • علیرضا
      علیرضا | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

      حالا که توی مسافرت هستی خودتو ببند به پنجره ای چیزی بلکه این توهم هات خوب بشه

مطالب پیشنهادی