ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاه نزدیک وبسایت «derStandard» به تلفن هوشمند بلک بری PRIV

همگی می دانیم بلک بری بنا دارد تلفن هوشمندی کشویی و مبتنی بر اندروید را با نام PRIV راهی بازار سازد که نمایشگر آن لبه هایی خمیده خواهد داشت و خود محصول نیز از یک کیبرد فیزیکی QWERTY بهره ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

همگی می دانیم بلک بری بنا دارد تلفن هوشمندی کشویی و مبتنی بر اندروید را با نام PRIV راهی بازار سازد که نمایشگر آن لبه هایی خمیده خواهد داشت و خود محصول نیز از یک کیبرد فیزیکی QWERTY بهره خواهد برد.

تا به حال جزئیات و اطلاعات بسیاری در مورد این دستگاه به رسانه ها راه یافته و امروز نیز یک وبسایت اتریشی که توانسته به PRIV دسترسی پیدا کند نگاهی نزدیک به آن داشته و عکس هایی با کیفیت را نیز با خوانندگانش به اشتراک گذاشته. گفتنی است نگاه نزدیک سایت مذکور بسیاری از جزئیات پیشین را تائید نموده و برخی از مواردی که در ابهام قرار داشتند و نامشخص بودند را نیز شفاف ساخته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سایت derStandard یکبار دیگر تائید نموده که بلک بری PRIV از نمایشگری ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ برخوردار خواهد بود و بدین ترتیب تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به ۵۴۴ppi خواهد رسید.

دستاورد آتی کمپانی کانادایی قدرت خودش را از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت حافظه ی رم خواهد گرفت و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی (۱۰ گیگابایت از این حافظه به صورت پیش فرض اشغال شده است)، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۱، NFC و LTE نیز از دیگر خواص آن محسوب خواهند شد.

یک نکته ی مهم اینکه پورت میکرو USB قرار گرفته در پایین دیوایس تنها از USB 2.0 پشتیبانی به عمل می آورد و بدین ترتیب خبری از USB 3.0 و یا درگاه مدرن تر USB-C نخواهد بود و اولین تلاش بلک بری برای تولید یک محصول اندرویدی به استانداردهایی قدری قدیمی تر تکیه نموده.

cam-w600

دوربین پشتی هم ۱۸ مگاپیکسلی و محصول Schneider-Kreuznach خواهد بود که قدری هم از بدنه بیرون زده و شایان ذکر است که بگوییم نویسنده ی نگاه نزدیک «derStandard» در بخشی از مطلبش آورده که بلک بری PRIV در بیشتر مواقع کارایی مطلوبی را ارائه می نماید، نمایشگرش رنگ هایی زنده و کنتراستی قابل قبول را به تصویر می کشد و می توانیم آن را مستقیماً با آنچه در G4 کمپانی ال جی دیده ایم مورد قیاس قرار دهیم.

وی می افزاید اگرچه هنوز ویژگی های نرم افزاری مرتبط به لبه های خمیده ی اسمارت فون فعال نیستند ولی انتظار می رود از این بخش برای نشان دادن مواردی مانند وضعیت شارژ باتری استفاده شود.

از نظر سرعت عملکرد موبایل مورد بحث به عملکرد HTC One M8 و وان پلاس وان تشبیه شده و البته نمی بایست از یاد برد با توجه به اینکه با یک نمونه ی اولیه طرف بوده ایم هنوز جای بهینه سازی هایی وجود دارد و نباید نسبت به لگ هایی که گاه و بی گاه دیده می شوند گله ی چندانی داشت.

در رابطه با سیستم عامل نیز ذکر شده تقریباً با اندروید خالص طرف خواهیم بود که چند گزینه ی ویژه ی کمپانی سازنده به آن افزوده شده اند. کارایی دوربین خوب است ولی عالی نیست، از همین جهت تصاویری که در روز به ثبت می رسند کیفیت قابل قبولی دارند ولی عکاسهای گرفته شده در شب مطلوب نیستند.

بد نیست اشاره کنیم امروز خبر دیگری نیز منتشر شد که در آن منبعی ادعا کرده بود PRIV با قیمتی ۶۳۰ دلاری راهی بازار خواهد گشت و باید دید با چنین قیمت و امکاناتی می تواند اهداف مدیرعامل بلک بری، یعنی جان چان که می خواهد ۵ میلیون تلفن هوشمند در سال بفروشد را برآورده سازد یا خیر.

back-w600

front-w600

side-w600

slider-w600

tasta-w600

تصاویر ثبت شده توسط دوربین بلک بری PRIV

IMG201509291204264

IMG201509291209220

IMG201509291210001

IMG201509291213151

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • S.A.S
    S.A.S | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    حیف شد... بلک بری این همه روی سیستم عامل خودش کار کرد این همه هزینه خرج کرد و یکی از بهترین سیستم عامل های امنیتی جهان رو ارائه داد ولی مردم استقبال نکردن دیگه به دلیل این که نرم افزار برای سیستم عاملش کم بود.
    حالا مجبورا به اندروید روی اورده ولی باز خوبه که دوباره به بازار برگرده چون شرکتیه که ارزش خریدن محصولاتش رو هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی