ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توشیبا از جدیدترین محصول هیبریدی مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود پرده برداشت؛ با DynaPad آشنا شوید

اولین DynaPad از توشیبا سال ۱۹۹۳ راهی بازار شد، آنهم در روزگاری که تبلتی دارای نمایشگر لمسی یک نوآوری بزرگ برای دنیای تکنولوژی به حساب می آمد؛امروز این برند بلند آوازه ی ژاپنی از جدیدترین نسل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اولین DynaPad از توشیبا سال ۱۹۹۳ راهی بازار شد، آنهم در روزگاری که تبلتی دارای نمایشگر لمسی یک نوآوری بزرگ برای دنیای تکنولوژی به حساب می آمد؛امروز این برند بلند آوازه ی ژاپنی از جدیدترین نسل این محصول در حالی پرده برداشته که بازار با دستگاه های هیبریدی مبتنی بر ویندوز ۱۰ مشابه آن که دارای تاچ اسکرین نیز هستند اشباع شده است.

در چنین روزگاری DynaPad تازه رونمایی گشته با نمایشگری ۱۲ اینچی، یک داک کیبرد و طراحی بسیار ظریف، زیبا و سبک، از فرم نهایی خط تولید سرفس مایکروسافت پیروی می کند، هر چند که شرکت سازنده سعی کرده ویژگی هایی خاص را به آن بیافزاید و بدین ترتیب گجت خودش را متمایز کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله ویژگی های محصول جدید برند ژاپنی مورد بحث می توان به استایلوسی که به همراهش ارائه گشته اشاره داشت. در کنار این دستگاه یک عدد استایلوس Wacom Active Electrostatics TruPen عرضه می شود که ضمن سازگاری با آفیس مایکروسافت، مرورگر اج و اپلیکیشن های تجاری خود توشیبا از ۲۰۴۸ سطح فشار نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

مایکروسافت در مورد استایلوس مذکور می گوید تعامل میان قلم دیجیتالی Wacom و نمایشگر DynaPad به قدری بی همتا و دقیق است که به کاربر احساس استفاده از کاغذ و قلم واقعی را منتقل خواهد کرد، ضمناً ابعاد دیوایس به گونه ای انتخاب شده اند که شکل و شمایل و حتی در دست گرفتنش حس یک دفترچه حقیقی را انتقال دهند.

در حالیکه دستگاه مورد اشاره بدون شک اولین گجت دارای استایلوس مبتنی بر ویندوز ۱۰ بازار نیست، خود توشیبا هم تاکید می کند همه ی تلاشش را نموده تا امکان یادداشت برداری برای افرادی که به ابزاری دیجیتالی نیاز دارند و دائماً نیز در حال جابه جایی هستند به بهترین شکل ممکن میسر گردد.

toshiba2.0

در صورتیکه DynaPad را خریداری کنید یادداشت های دیجیتالی تان را روی نمایشگری IPS و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل وارد خواهید کرد، ضمناً این صفحه نمایش با یک پوشش دو لایه مخصوص پوشانده شده تا از بازتاب نور محیط پیرامون و به جای ماندن اثر انگشت بر روی اش جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است که این دستگاه قدرت خودش را از یک چیپست اتم ۱.۴۴ گیگاهرتزی و ۴ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد و بر حسب همین مشخصه های سخت افزاری نمی توان آن را از نظر کارایی رقیبی جدی برای سرفس پرو ۴ مایکروسافت دانست، هر چند سازنده اش یادآوری می کند با کم کردن از پرفرمنس سعی داشته سبک ترین محصول ممکنه با این ابعاد را به دست خریداران برساند.

DynaPad بدون کیبرد تنها ۵۶۹ گرم وزن دارد و ضخامتش نیز با ۶.۶ میلیمتر برابری می کند، اما با اضافه شدن کیبرد سنگینی اش به ۹۹۶ گرم رسیده و ضخامت نیز ۱۴.۹ میلیمتر می شود. عرضه محصول از امروز در ژاپن و با قیمتی معادل ۱۰۸۰ دلار (بدون احتساب مالیات) آغاز شده ولی کاربران در سایر بازارها خصوصاً بازارهای اروپایی و آمریکایی می بایست احتمالاً تا اوایل ۲۰۱۶ منتظر بمانند.

نظر شما چیست و شانس DynaPad برای موفقیت در بازار را چگونه ارزیابی می کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir5142
    amir5142 | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    چیز خوبیه اما در مقایسه با سرفیس باید قیمت به مراتب پایین تری داشته باشه تا بتونه فروش کنه

  • بهرام
    بهرام | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    اغا مایکروسافت اومد یه غلطی کرد دو گرون پول دربیاره ...حالا مگه کمپانی های دیگه گذاشتن...

مطالب پیشنهادی