ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه Firewatch، بازی سازندگان پیشین The Walking Dead مشخص شد

دو سال پیش، توسعه دهندگانی برجسته از استودیوهای Klei Entertainment و Telltale Games گرد هم آمدند تا استودیویی به نام Campo Santo را شکل دهند. در میانه های راه، طراحی با سابقه از شرکت شهیر و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

دو سال پیش، توسعه دهندگانی برجسته از استودیوهای Klei Entertainment و Telltale Games گرد هم آمدند تا استودیویی به نام Campo Santo را شکل دهند. در میانه های راه، طراحی با سابقه از شرکت شهیر و نامدار ژاپنی Studio Ghibli نیز به Campo Santo پیوست تا شاهد جمعی از ستارگان در تیمی جدید باشیم.

اولین بازی استودیو مذکور Firewatch نام دارد و در فوریه سال جاری، برابر با بهمن-اسفند شاهد عرضه ی آن برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس خواهیم بود. استودیو سازنده فعلا سخنی از عرضه بازی روی اکس باکس وان به میان نیاورده است.

طبق نامه ای که تیم توسعه دهنده بازی برای رسانه ها ارسال کرده اند، Firewatch مراحل انتهایی ساخت را پشت سر می گذارد و تقریبا زمان برطرف کردن ایرادات کلی و بهینه سازی آن فرارسیده است. این عنوان از همان ابتدای شکل گیری تیم شکل گرفته و حالا دو سالی از زمان توسعه آن می گذرد.

داستان اسرار آمیز بازی در جریان فصل آتش سوزی های بیابان ویومینگ رخ می دهد و بنا به اطلاعات موجود، روایت جذاب بازی از نگاه کاراکتری حیران و تماس های رادیویی که با وی برقرار می شود پیگیری خواهد شد. در ادامه می توانید تصاویر بازی را مشاهده کنید.

firewatch-1

firewatch-8

firewatch-3

firewatch-2

firewatch-5

firewatch-7

firewatch-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza
    alireza | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    پی سی سیستم عامله؟ از تو بعیده دیجی

    • aliagamon
      aliagamon | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

      حرفی از سیستم عامل نیومده، گفته شده پلتفرم

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    چه دوست داشتنیه :)

مطالب پیشنهادی