ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدید نشان می دهد OnePlus X در ۲ رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد

از زمانی که مدیر وان پلاس اعلام کرد پرچمدار دوم تنها محصول ارائه شده در سال ۲۰۱۵ نخواهد بود، گمانه زنی های بسیاری در مورد خصوصیات احتمالی سومین تلفن هوشمند طراحی شده توسط این سازنده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

از زمانی که مدیر وان پلاس اعلام کرد پرچمدار دوم تنها محصول ارائه شده در سال ۲۰۱۵ نخواهد بود، گمانه زنی های بسیاری در مورد خصوصیات احتمالی سومین تلفن هوشمند طراحی شده توسط این سازنده بین کاربران شکل گرفت.

مدتی پیش مشخص شد نام این محصول OnePlus X خواهد بود و در روزهای گذشته تصاویر و مشخصات سخت افزاری آن نیز از طریق سازمان استانداردهای مخابراتی چین فاش شد.

OnePlus X یک تلفن هوشمند ۵ اینچی خواهد بود و از جمله خصوصیات آن می توان به رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰، چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین های ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۲۴۵۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از 4G اشاره کرد.

قیمت ۲۲۰ دلاری در کنار امکانات فوق، سومین تلفن هوشمند وان پلاس را به گزینه جذابی تبدیل کرده است، محصولی که سازنده قصد دارد هفتم آبان ماه از آن رونمایی به عمل آورد.

اکنون تصویر جدیدی منتشر شده که OnePlus X را در دنیای واقعی نشان می دهد و بر اساس آن می توان گفت این محصول مثل نخستین تلفن هوشمند این سازنده، در ۲ رنگ سفید و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

در ادامه می توانید تصویر تازه منتشر شده از سومین تلفن هوشمند وان پلاس را مشاهده نمایید.

7072016_2_600_thumb

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جواد
    جواد | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    ظاهر بسیار زیبا
    سخت افزار عالی
    قیمت خوب
    دلالای بی انصاف

  • apk
    apk | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    دروغ چرا! تو نگاه اول که دیدمش ی لحظه فک کردم آیفون 4s ه!

  • erfimersi
    erfimersi | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    پشتش خیلی شبیه اکسپریا زد ۳ .. زد ۲ .. زد ۱ .. زد .. زد الترا .. زدوان کامپکت زد ۳ کامپکت .. زد ۳ پلاس .. زد۵ و ... هستش

مطالب پیشنهادی