ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دو موبایل گلکسی On5 و On7 را معرفی کرد

سامسونگ روز گذشته دو تلفن همراه جدید را با کد گلکسی On7 و On5 معرفی کرد که در دسته بندی میان رده ها جای می گیرند. در بین این دو تلفن همراه، نمونه On5 دارای نمایشگری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

سامسونگ روز گذشته دو تلفن همراه جدید را با کد گلکسی On7 و On5 معرفی کرد که در دسته بندی میان رده ها جای می گیرند.

در بین این دو تلفن همراه، نمونه On5 دارای نمایشگری ۵ اینچ و On7 نیز از نمایشگری ۵.۵ اینچ بهره می برد که پنل به کار رفته در هر دو، از نوع TFT بوده و از رزولوشن HD بهره مند هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در میان این دو تلفن همراه، Galaxy On7 از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین جلوی آن که برای ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می گیرد، از حسگری ۵ مگاپیکسلی بهره مند گشته. این در حالیست که موبایل On5 به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

Samsung-Galaxy-On7-images (1)-w600

باتری های هر دو موبایل نیز بر اساس مدل، ۳۰۰۰ و ۲۶۰۰ میلی آمپری هستند. لازم به ذکر است که کهکشانی های جدید سامسونگ هر دو از نسل چهارم و یا همان LTE پشتیبانی به عمل می آورند و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارند.

در این میان باید اشاره داشت که On7، به پردازنده ای ۸ هسته ای مجهز گشته که مشحصات دقیقش اعلام نشده اما حدس زده می شود که سامسونگ از چیپست اگزینوس ۳۷۴۵ در هر دو موبایل استفاده کرده است. این محصولات دارای ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند اما صرفا ۴.۹ گیگابایت از این حافظه در اختیار کاربر قرار می گیرد. البته دو اسمارت فون مورد بحث از درگاه کارت حافظه هم برخوردارند و کاربر به انتخاب خود قادر است کارت هایی تا حجم ۱۲۸ گیگابایت را در آنها قرار دهد.

Samsung-Galaxy-On7-images (3)-w600

شایان ذکر است که این محصولات در وب سایت چینی سامسونگ قرار گرفته اند و به نظر می رسد شرکت کره ای فعلا تصمیم بر فروش آنها در این کشور دارد. هر چند که تجربه نشان می دهد که سامسونگ چندان به فروش یک محصول به شکل انحصاری برای یک کشور معتقد نیست و بیشتر اوقات تولیدات خود را در همه کشورها ارائه می دهد.

Samsung-Galaxy-On7-images (4)-w600

سازنده کره ای هنوز قیمت این محصولات را اعلام ننموده اما انتظار می رود سامسونگ برای رقابت با برندهای چینی در آن کشور، محصولات مورد بحث را با برچسب قیمت حدود ۲۰۰ دلار عرضه نماید. نباید فراموش نمود که اکنون شیائومی یک موبایل مناسب با نام Redmi Note 2 را با قیمت ۱۲۵ دلار در چین به فروش می رساند.

Samsung-Galaxy-On7-images (2)-w600   Samsung-Galaxy-On7-images (5)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Elham
    Elham | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    من شوهرم On5 برام خریده دوسش از دبی اورده واقعا عالیه دم شرکتش گرم

  • امیر
    امیر | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    مدل a500h/ds اپدیت 5.0.2 رسید

  • Mohammed reza
    Mohammed reza | ۴ آبان ۱۳۹۴

    چقدرررر میانرده؟

  • امیر
    امیر | ۳ آبان ۱۳۹۴

    این گوشی برای بازار چین هست برای کشورای دیگ نیست که اینطوری میگید

    • مهناز
      مهناز | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

      من سه ماهه منتظراين گوشي هستم يعني براي ايران نيست؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی