ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید کنندگان شخص ثالث ظرف یک سال آینده ساخت کامپیوترهای دارای ویندوز ۷ را متوقف می کنند

اگر می خواهید کامپیوتری تازه خریداری کنید که به صورت پیش فرض نسخه ای قانونی از ویندوز ۷ روی آن نصب باشد بهتر است هر چه سریعتر این تصمیم خود را عملی کنید، زیرا بر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

اگر می خواهید کامپیوتری تازه خریداری کنید که به صورت پیش فرض نسخه ای قانونی از ویندوز ۷ روی آن نصب باشد بهتر است هر چه سریعتر این تصمیم خود را عملی کنید، زیرا بر اساس به روز رسانی که مایکروسافت در جدول دوره ی حیات سیستم عامل هایش صورت داده دستگاه های مبتنی بر پلتفرم یاد شده تنها تا تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۶ مصادف با ۹ آبان ماه ۱۳۹۵ تولید و عرضه خواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند که کمپانی ردموندی به صورت معمول می بایست مدتی پیش از تولید محصولات دارای ویندوز ۷ جلوگیری می کرد، چونکه در شرایط عادی دو سال پس از از راه رسیدن یک نسخه ی جدید ویندوز دیگر دیوایسی بر مبنای نسخه ی پیشین ساخته و ارائه نمی گردد.

اما با توجه به وضعیتی که ویندوز ۸.۱ پیدا کرد و عدم محبوبیتی که نسبت به آن در میان کاربران پدید آمد مایکروسافت ترجیح داد کماکان تولید کنندگان شخص ثالث به ساخت محصولات خود با ویندوز ۷ ادامه دهند. البته در زمان حاضر تنها می توانید کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مذکور را خریداری کنید و هیچ نسخه ای از آن برای خرید مستقل در بازار موجود نیست یا به زبان ساده تر قادر نخواهید بود دیسک فیزیکی یا لایسنس ویندوز ۷ را در بازارهای روز دنیا تهیه نمایید.

ضمناً اگر پس از خواندن این خبر برنامه ریزی کرده اید تا دستگاهی دارای ویندوز سون خریداری و برای بازه ای طولانی از آن بهره بگیرید خبر خوب برای شما اینکه پشتیبانی از این سیستم عامل تا چهاردهم ژانویه ۲۰۲۰ یعنی چیزی در حدود ۴ سال دیگر ادامه خواهد یافت و کماکان وصله ها و به روز رسانی های امنیتی برایش عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مسافرکُش خسته
    مسافرکُش خسته | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    ای بابا ! حالا که ما تازه شخص ثالث گرفتیم میگه اعتبار نداره دیگه !؟؟.. مسخره کردید ؟! "|
    حالا من این بیمه نامه شخص ثالث رو چیکارش کنم پس !؟! |:

  • Hesam
    Hesam | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    یکی این فرهادو بگیره!!شما ناراحتی استفاده نکن.اگه از مایکروسافت هم بدت میاد کلن از سونم استفاده نکن.نیاز به گفتن دروغ و چرتو پرت نیست.مطمئنم مایکروسافت به هدفش میرسه.ویندوز10یک شاهکاره همه هم میدونن.من که حال میکنم باهاش.ویندوز 10موبایلم که بیاد محشره.هر دفعه نظرتو میخونم خندم میگیره.برو خدا شفات بده

مطالب پیشنهادی