ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مدیر عامل بلک بری: تلفن همراه Priv یک شروع تازه است؛ منتظر محصولات بعدی باشید

آقای جان چن، مدیر عامل کنونی بلک بری به تازگی و پس از عرضه تلفن همراه Priv در یک مصاحبه شرکت نموده و خبر از اطلاعات تازه ای در مورد برنامه های شرکتش داده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

آقای جان چن، مدیر عامل کنونی بلک بری به تازگی و پس از عرضه تلفن همراه Priv در یک مصاحبه شرکت نموده و خبر از اطلاعات تازه ای در مورد برنامه های شرکتش داده است.

وی اظهار کرده که امید بسیار زیادی به این تلفن همراه دارد و دو مهندسان بلک بری دو سال اخیر را صرف ساخت آن کرده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این مصاحبه باز هم همان سوال همیشگی از مدیر عامل بلک بری پرسیده شد؛ اینکه حالا و پس از کاهش سهم این سازنده به حدود ۱ درصد از بازار جهانی، آیا این شرکت باز هم باید به توسعه و ساخت سخت افزار ادامه دهد؟

آقای چن ولی عنوان نمود که دو سال اخیر را صرف توسعه Priv کرده و امیدوار است این محصول با بازخورد مناسبی از سوی قشر جوان جامعه رو به رو شود. وی همچنین خبر داد که پس از Priv، نوبت به چندین «سخت افزار» جدید می رسد تا راه خود را به بازار باز کنند.

اکنون احتمال دارد که این شرکت نسخه ای اندرویدی از موبایل «پاسپورت» را معرفی و عرضه نماید، چرا که مدتی پیش، تصاویری از این تلفن همراه در فضای مجازی منتشر گشتند.

جان چن: هک شدن Priv غیر ممکن نیست، اما مشکل تر از موبایل های اندرویدی دیگر است

در بخش دیگری از مصاحبه از مدیر عامل شرکت مورد بحث پرسیده می شود که آیا او اظهار می کند که محصولات این شرکت از جمله تلفن همراه Priv هیچ موقع هک نمی شوند؟ آقای چن در پاسخ به این پرسش می گوید که چنین باوری، ساده لوحانه است و نباید تصور کرد که محصولات سخت افزاری به طور کلی می توانند در برابر هک شدن غیر قابل نفوذ شوند. آقای چن ولی جمله اش در مورد این موضوع را چنین به پایان می رساند:‌ «با استفاده از نرم افزارهای سازمانی بلک بری که البته روی این موبایل [Priv] هم نصب شده اند، می توانم وعده دهم که هک شدن این تلفن همراه بسیار مشکل تر از یک موبایل اندرویدی دیگر باشد.»

در پایان صحبت هایش، آقای جان چن اظهار کرد که باور دارد تلفن همراه Priv که اولین موبایل اندرویدی بلک بری است، خواهد توانست توجه کاربران جوان را به خود جلب کند چرا که تا پیش از این، اکوسیستم بلک بری با مشکل کمبود اپلیکیشن مواجه بود ولی اکنون این شرکت تلفن همراهی با کیفیت را ارائه داده که از پلتفرمی متن-باز و با اپلیکیشن های بسیار پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali RF
    Ali RF | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    خيلى طراحى جالب و زيبايى داره و اينكه بخاطر حضور نرم افزارهاى سازمانى ، هك كردنش مشكل تره خيلى خوبه... ولى قيمتش يكم نسبت بالاس...مخصوصاً تو كشور ما...

  • کامران
    کامران | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    سیاست بلک بری اشتباه است چون تو خرید گوشی مردم به قیمت و ظاهر و سخت افزار گوشی توجه دارن درصد بسیار کم مردم به نرم افزار اونم امنیت از خودتون بپرسید تو خرید کدوم گوشی به امنیت فکرکردید؟

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    این عالیه که مدیر عامل بلکبری امیدوار به ادامه راه شده احتمالا آمار فروش پریو رضایت بخش بوده، اگر اون رندر های پاسپورت سیلور ادیشن به واقعیت تبدیل بشه به نظرم با اندروید و امنیت بلکبری و دیزاین عالی که داره حسابی مشتری داره! خودم یک مدته که امنیت برام به مهمترین گزینه تبدیل شده، بعد از این که ی ویروس لعنتی روی گوشیم نصب شده بود و به هیچ وجه پاک نمیشد جدای اون حدود پنج گیگ اینترنت مصرف کرده بود که هم اندازه عکس های شخصیم بود! ): درسته که طلب حریم خصوصی توی این عصر درخواست غیر منطقی هست ولی باید یک حداقل هایی وجود داشته باشه کاری که ایفون بلکبری و وینفون بهش پاسخ دادند.

  • MoR
    MoR | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    من که واقعا از priv خوشم اومد.. حیف که تازه گوشی عوض کردم وگرنه حتما میخریدمش... عاشق گوشی با کیبورد فیزیکی ام.

مطالب پیشنهادی