ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل: فروش آیپد پرو از چهارشنبه، ۲۰ آبان ماه آغاز می شود

پس از حرف و حدیث های بسیار، اپل بالاخره به شکل رسمی خبر داد که آیپد غول پیکر و ۱۲.۹ اینچی اش را چه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد داد و سفارشات آنها را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

پس از حرف و حدیث های بسیار، اپل بالاخره به شکل رسمی خبر داد که آیپد غول پیکر و ۱۲.۹ اینچی اش را چه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد داد و سفارشات آنها را دریافت خواهد کرد.

از روز چهارشنبه، ۲۰ آبان ماه  - ۱۱ نوامبر کاربران قادر هستند در وب سایت این شرکت سفارشات خود را به ثبت رسانده و در انتهای همان هفته،‌ آیپد پرو را از فروشگاه های اپل استور دریافت کنند.

این محصول از تاریخ یاد شده در ۴۰ کشور از جمله ایالات متحده، چین و ژاپن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. محصول مورد بحث، قدرتمندترین و البته گران قیمت ترین تبلتی است که اپل تا کنون توسعه داده. مدل پایه این محصول از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می گیرد و قیمتی برابر با ۷۹۹ دلار دارد. گران قیمت ترین نمونه آیپد پرو هم که دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بوده و از LTE پشتیبانی می کند، ۱۰۷۹ دلار قیمت دارد.

مدتی پیش خبر رسیده بود که این محصول در تاریخ ۱۱ نوامبر به فروش خواهد رسید، امروز ولی شرکت ساکن کوپرتینو این موضوع را به شکل رسمی تایید کرد. گفتی است که در کنار آیپد پرو، کاربران می توانند در صورت نیاز، اقدام به خرید Apple Pencil و همچنین Smart Keyboard کنند. محصول اول یک استایلوس پیشرفته است که اپل آن را با قیمت نه چندان ارزان ۹۹ دلار به فروش می رساند و اسمارت کیبورد نیز با قیمت ۱۶۹ دلاری اش، حالتی لپ تاپ مانند به تبلت مورد بحث می دهد که البته تا حد زیادی یادآور سرفس پرو از مایکروسافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    موبایل قدرتمندیه ولی خیلی بزرگه !

  • miladcvb
    miladcvb | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    من یکی از کسایی هستم که حتماً میخرمش من عاعاعاعاعاعاعاعاعاعاعاعاعاعاعاعا. ............................ عاشقشم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی