ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فولکس واگن یکی از مقامات اپل را برای «دگردیسی دیجیتالی» به استخدام خود درآورد

Johann Jungwirth نام یکی از مقامات پیشین اپل است که بر اساس اخبار رسیده، فولکس واگن اکنون او با عنوان عجیب مسئول «دگردیسی دیجیتالی» به استخدام خود درآورده است. هرچند مدیریت پیشین این شخص بر بخش مهندسی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

Johann Jungwirth نام یکی از مقامات پیشین اپل است که بر اساس اخبار رسیده، فولکس واگن اکنون او با عنوان عجیب مسئول «دگردیسی دیجیتالی» به استخدام خود درآورده است.

هرچند مدیریت پیشین این شخص بر بخش مهندسی سیستم های مک چندان تناسبی با عنوان فعلی ندارد، اما مشارکت در پروژه خودروی اپل و سابقه قبلی در مدیریت بخش تحقیق و توسعه مرسدس بنز، وی را به گزینه ایده آلی برای فولکس واگن تبدیل کرده است.

هنوز مشخص نیست که جدا شدن وی از اپل به دلیل تفاوت های فکری بوده، یا فولکس واگن موفق شده پیشنهادی ارائه کند که غیر قابل رد کردن باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در هر حال مقام پیشین اپل اکنون مسئولیت تحقیقات در زمینه خودروهای بدون راننده و تجربه کاربری اتومبیل های یکی از عظیم ترین غول های خودروسازی جهان را بر عهده گرفته است.

این شرکت ۳ مدل از ۱۰ خودروی پرفروش تاریخ را تولید کرده و مالکیت برندهای مشهوری از آئودی و بنتلی تا لامبورگینی و بوگاتی را در اختیار دارد.

سال گذشته اما تقلب این خودروساز در استانداردهای مربوط به موتورهای دیزلی یکی از بزرگترین رسوایی های تاریخ معاصر را برای این شرکت به ارمغان آورد، موردی که البته به نظر نمی رسد روی کار آقای Jungwirth تاثیر داشته باشد، چرا که خودروهای بدون راننده این شرکت قرار است برقی باشند و موتورهای دیزلی در آنها نقشی نخواهند داشت.

تجربه کاربری داخل خودرو نیز بخش دیگر فعالیت مقام پیشین اپل در شرکت جدید است که فولکس واگن در زمینه آن سابقه مناسبی دارد و ابزارهای صوتی تصویری با کیفیتی را در اختیار خریداران خود فراهم آورده که از فناوری های پیشرفته مثل CarPlay، Android Auto و MirrorLink نیز پشتیبانی می کنند.

این شرکت با رونمایی از خودروی Golf R Touch در نمایشگاه CES امسال، تصور خود از نسل بعدی سیستم های الکترونیکی داخل خودرو را به نمایش گذاشته بود که برخی از آنها بسیار جذاب به نظر می رسیدند.

اکنون نیز باید منتظر بمانیم تا مشخص شود اضافه شدن این مقام پیشین اپل به فولکس واگن، چه تاثیری در فناوری های مورد استفاده در خودروهای آینده خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جوشکار خسته
    جوشکار خسته | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    قیافش که یکم شیرین میزنه،،

    به هر حال براش آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم و امیدوارم هرجا که هست زیر سایه ی حق موفق و موید باشه،

مطالب پیشنهادی