ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر در حال تست ایموجی های جدید است [شایعه]

گویا دوران سلطنت «قلب» به عنوان تنها ایموجی موجود در توئیتر در حال پایان یافتن است. کاربران این شبکه اجتماعی تا به امروز فقط می توانستند در واکنش به توئیت دیگران یک قلب بگذارند و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

گویا دوران سلطنت «قلب» به عنوان تنها ایموجی موجود در توئیتر در حال پایان یافتن است. کاربران این شبکه اجتماعی تا به امروز فقط می توانستند در واکنش به توئیت دیگران یک قلب بگذارند و بدین طریق آن را لایک بزنند (که البته این قلب هم تازه اضافه شده و قبلا کاربران برای نمایش علاقه مندی خود ستاره می گذاشتند).

این شایعه را یکی از کاربران این شبکه اجتماعی با شناسه _Ninji ا منتشر و اعلام کرده توئیتر به زودی امکان استفاده از صورتک های بیشتری همانند اخم، دهن کجی و... را برای کاربرانشان مهیا خواهد نمود. او در اثبات ادعای خود اسکرین شاتی گذاشته که در آن سه تب پر از انواع ایموجی نمایان هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این کاربر در پاسخ به اینکه این صورتک ها را از کجا آورده، گفته که آنها بخشی از نسخه ای از اپ توییتر ویژه ی توسعه دهندگان هستند که بر روی دستگاه های جیل بریک شده قابل اجرا است، این نسخه و قابلیت های آن هنوز در حال تکمیل محسوب می شوند و به نظر می آید فعلا برای دسترسی به ایموجی ها باید منتظر بمانیم.

twitter-is-testing-multiple-emojis-reactions-to-add-to-new-heart-symbol-for-likes

در همین راستا باید گفت ایموجی هایی استیکر مانند توییتر به شکلک های شبکه اجتماعی Path شباهت بسیاری دارند. چندی پیش هم Slack قابلیتی را معرفی نمود که به کاربران اجازه می داد با ایموجی برای دوستان خود کامنت بگذارند. شبکه اجتماعی فیس بوک نیز با امکانات محدود همین مسیر را در پیش گرفته است.

توئیتر نیز با اضافه کردن چنین صورتک هایی به کاربران خود این امکان را خواهد داد تا احساسات و واکنش های خود را دقیق تر نشان دهند. وجود فقط یک ایموجی و آن هم قلب برای وقت هایی که یک پست خیلی عجیب یا وحشتناک به نظرمان می رسد، تقریبا بی معنی خواهد بود چون نمی توان حس خود را نسبت به آن نشان داد.

بعلاوه جا دارد بگوییم این قلب درست در زمانی به توئیتر اضافه شد که این کمپانی قصد داشت پیچیدگی های شبکه اش را کاهش دهد و در نتیجه به تعداد کاربران خود بیفزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BlackSoft
    BlackSoft | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    خیلی خوب میشه
    قلب (لایکش) هم خیلی خوب شده اومده مخصوصا با افکتش

مطالب پیشنهادی