ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برای اولین بار، گیمپد Wii U به صورت جداگانه فروخته خواهد شد

یکی از اصلی ترین مشخصه های کنسول آخر نینتندو، Wii U، کنترلر تبلت مانند آن بوده که GamePad نام دارد. از زمانی که کنسول معرفی شد، تاکنون هیچگاه این امکان وجود نداشت که کاربری بتواند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

یکی از اصلی ترین مشخصه های کنسول آخر نینتندو، Wii U، کنترلر تبلت مانند آن بوده که GamePad نام دارد. از زمانی که کنسول معرفی شد، تاکنون هیچگاه این امکان وجود نداشت که کاربری بتواند یک گیمپد ثانی خریداری کند، حتی اگر دچار مشکل می شد.

این کنترلر با ظاهر خاص خود و نمایشگری کوچک، ویژگی های متفاوتی از گیم پلی را درون خود می گنجاند و اتصال دو گیم پد به یک کنسول امکان پذیر نیست. اما حالا کوتاکو خبر می دهد که نینتندو در ژاپن فروش گیمپد جداگانه را آغاز کرده است.

براساس گزارش، نینتندو از 24 نوامبر، قیمتی نزدیک به 104 دلار را برای گیم پد کنسول Wii U در نظر گرفته است که البته این رقم صرفا برای کشور ژاپن است. کوتاکو می گوید هنوز تصمیم گیری ها در مورد عرضه گیم پد به صورت جداگانه در اروپا و آمریکا اعلام نشده است.

با این حال، اگر گیم پدتان آسیب جدی دیده باشد، این اتفاق خبر خوشایندی است، چرا که کنسول شما به این سبب بی استفاده باقی نمی ماند. در غیر این صورت، خرید گیم پد دوم هیچ الزامی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی